קידום אתרי מלונות

רוצים ללמוד כיצד לקדם אתרי מלונות במנוע החיפוש הגדול בעולם? הגעתם למקום הנכון.

במאמר הזה אנסה להסביר מהם הדגשים המיוחדים שצריך להכיר מי שטורח על קידום אתרי מלונות בגוגל, והיכן כדאי יהיה לו להשקיע את המשאבים של עבודת הקידום.

אז רגע לפני שנצלול לעצות ולטיפים שנים שאנסה להעניק כאן לגולשים, בואו נדבר לרגע על עולם המלונאות 🏨.

העולם הזה מתאפיין בגופים שיש להם נכסים פיזיים, כלומר, לוקאליים, הממוקמים באזורים שונים בצורה גאוגרפית.

מדובר בחברות שנדרשות להקפיד על רמת גימור גבוהה במיוחד לאתרי האינטרנט של המלונות.

בנוסף, מאחר שמלונות משרתים לא רק תיירות מקומית, אלא גם כזו שמגיעה ממדינות אחרות, מי שעוסק בקידום אתרי מלונות צריך לקחת בחשבון את ריבוי השפות שצריך להטמיע באתר – אתגר בפני עצמו בתהליך הקידום.

אז אחרי הדברים האלו, בואו נפנה למה שבאמת חשוב יהיה לכם לדעת בעת הקידום של אתרי מלונות בישראל.

קידום אתרי מלונות

הנה 8 פעולות שחשוב שתבצעו בתהליך הקידום:

פעולה מספר 1: מחקר מילות מפתח איכותי בעולם המלונאות

מחקר מילות מפתח איכותי הוא המפתח להצלחת תהליך הקידום. הסיבה לכך, היא רמת התחרות המתגברת בשנים האחרונות בתחום הזה.

מצד אחד, תרצו להשקיע את עיקר המשאבים בביטויים פופולריים במיוחד, כאלו שיניבו תוצאות רבות בדפי תוצאות החיפוש, ומצד שני, תירצו להתמקד בביטויים בהם התחרות היא נמוכה, גם אם מדובר בביטויים שהיקף החיפוש שלהם נמוך יותר.

בכל הקשור למילות מפתח המתייחסות למלונות – לרוב תרצו למקד את תהליך המחקר והקידום בביטויי מפתח המתייחסים למיקומים פיסיים.

זאת ועוד, במקרים מסוימים, כאשר המלון שאתם מעוניינים לקדם הוא מלון פאר, או לחלופין מוטל דרכים זול במיוחד -תרצו ודאי להדגיש זאת באסטרטגיית התוכן ומחקר מילות המפתח שתגבשו, על מנת לייצר פתרון איכותי לגולשים המגיעים לאתר.

פעולה מספר 2: אופטימיזציה של אתר המלון לעולם התוצאות העשירות

בואו נבצע ניסוי קטן: חפשו מלון באזור גאוגרפי מסויים בגוגל והביטו בתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש.

מה אתם רואים? במקום למצוא קישורים לאתרי אינטרנט כפי שאנחנו רגילים למצוא בדפי תוצאות החיפוש, מאוד סביר להניח שתמצאו כרטיסיות מידע עשירות, שתאפשרנה לכם לקבל מידע אודות מיקום המלון, המחיר לחדר, השואה למלונות אחרים באזור ועוד.

מה זה אומר על תהליך הקידום של אתר המלון?

בעיקר, שהוא צריך להתאים עצמו לעידן התוצאות העשירות. מה בפועל צריך מקדם האתרים לעשות?

ראשית, להבנות את התוכן באתר, גם בכתיבה חופשית וגם באמצעות סכמות. שנית, לשלב באתר את כלל התוכן הדרוש לגולש: מחירים, כמות חדרים פנויים, סוגי החדרים, דרכי גישה למלון, מידע בדבר חניה ועוד.

ניהול ביקורות גולשים אודות המלון

פעולה מספר 3: ניהול ביקורות גולשים אודות המלון

פקטור חשוב נוסף בפרויקט קידום אתרי מלונות הוא השימוש בביקורות גולשים כגורם דירוג אובייקטיבי לאתר.

על מנת לשפר את תוצאות תהליך הקידום כדאי יהיה לדאוג שפרופיל הביקורות וההמלצות על המלון, אם בכרטיס גוגל לעסק שלי, ואם בפלטפורמות אחרות, יהיה עשיר, אותנטי, ויכלול כמובן, כמות גדולה יחסית של ביקורות חיוביות.

איך מנהלים ביקורות?

מפנים גולשים שנהנו מן השהות במלון לכתוב ביקורת חיובית אודות השירות שסיפק להם בית המלון.

לצד הניהול של ביקורות חיוביות, לא פחות חשוב לייחד משאבים גם לטיפול בביקורות השליליות של המלון.

כאשר מנהלים אופרציה כמו בית מלון, תמיד יהיו אורחים פחות מרוצים 😔.

הרעיון, במקרה הזה, הוא למנף את הביקורת השלילית שלהם לאפיקים חיוביים, לספק מענה איכותי ושירותי, להתנצל היכן שצריך ולהיות אסרטיביים היכן שנדרש, וזאת על מנת לשקף ליתר הגולשים המגיעים לפרופיל המלון את איכות השירות שבית המלון יודע לספק.

גולשים רבים בוחרים לעשות שימוש במידע המתקבל מפרופיל הביקורות על המלון על מנת להחליט האם לבצע התקשרות מול בית המלון הזה.

כאשר פרופיל הביקורות של מלון נתון מכיל לא מעט ביקורות שליליות, הן באמצעות ציונים גרועים והן באמצעות מלל נלווה, רבים מן הגולשים יבחרו לדלג מעל תוצאת החיפוש הזאת ולהמשיך לבאות, דבר שכמובן עלול לפגוע בביצועים של קידום האתר 👎.

הנה סרטון קצר שבו אני מסביר מה הכי משפיע על הדירוגים ב Google my business

פעולה מספר 4: בניית קישורים מספקים ולקוחות של המלון

על מנת למצב את אתר המלון כאוטוריטה בתחומו, ולייצר עבורו סמכות, יש צורך בבניה של קישורים רלוונטיים.

במקרה של מלון, קישורים כאלו ניתן לבנות באמצעות פניה אל ספקים שונים של המלון, למשל בתחום המזון, הלוגיסטיקה, הציוד, חומרי הניקוי ועוד, וכן אל לקוחו עסקיים של המלון.

קישורים מסייעים לגוגל להבין טוב יותר עד כמה אתר המלון נחשב למקובל וסמכותי בנישה, עד כמה שביעות הרצון של הלקוחות מאתר המלון היא אמיתית, ולקבל אינדיקציה שהוא אכן פועל כשחקן מרכזי בסביבת התחרות הזאת.

קישורים, כאמור, ניתן לבנות באמצעות פניה א הגורמים הרלוונטיים, והצעה לפרסום פוסט אורח, אך גם לקנות, להחליף או לבצע רישום לאינדקסים שונים, עדיף נישתיים ומתחומים מבחינת עולם התוכן.

קבלו 14 דרכים להשגת קישורים לאתר שלכם!

פעולה מספר 5: תכנון חווית הגלישה באתר המלון ממכשירי מובייל

חווית המשתמש באתרי אינטרנט מקבלת בשנים האחרונות דגש יותר ויותר משמעותי מבחינת מנועי החיפוש השונים.

בפרט, אחד הנושאים שמקבל התייחסות משמעותית הוא ההתאמה של אתר המלון לגלישה באמצעות מכשירי מובייל.

כאשר מדובר בחיפושי גולשים, בטח ובטח בתחומים כמו פנאי, נופש ותיירות, חלק מרכזי מן החיפושים האלו מתבצע באמצעות מכשירים ניידים 📱.

גלישה באתר של מלון באמצעות מכשירים ניידים יכולה להיות מאתגרת למדי.

הגולש הסביר ירצה ודאי לבדוק זמינות חדרים בתאריכים מסוימים, להגדיל או להקטין את מספר הנפשות בחדר, לקבוע האם האירוח יהיה על בסיס פנסיון מלא או חלקי ועוד.

כלל הסינונים האלו אמורים להיות מאופשרים בצורה קלה, פשוטה ונוחה, גם כאשר הגלישה מתבצעת ממכשירי מובייל, וזאת, בין היתר, על מנת להציע חווית משתמש איכותית, שהיא כאמור פקטור חשוב בדירוג האתר בגוגל.

פעולה מספר 6: שמירה על רמת גימור גבוהה של אתר המלון

כאשר אנשים בוחרים להתקשר מול בית מלון ולבצע הזמנה, הם מבינים שמדובר במוצר שעלותו גבוהה. עבור הרוב המוחלט של האנשים, לא מדובר בהוצאה יומיומית. לכן, הם מצפים שהסטנדרט שיוצג להם בעת הגלישה באתר יהיה גבוה.

לשם כך, חשוב יהיה לשמר רמת עיצוב משכנעת באתר המלון, ולא להשאיר קצוות פתוחים, כמו טקסטים ברירת מחדל, תמונות לא מיושרות ולא רספונסיביות, כותרות בצבעים לא מתאימים ועוד.

פעולה מספר 7: הוספת אפשרות לביצוע הזמנות אונליין

אחת הטקטיקות החשובות בעולם קידום האתרים היא להחזיר כמה שפחות גולשים אל מנוע החיפוש, על מנת שימשיכו לתוצאת החיפוש הבאה.

התנהגות כזאת עלולה להתפרש על ידי מנועי החיפוש כאילו האתר שבו גלש המשתמש לא מספק מענה איכותי לשאילתא הרלוונטית.

זאת הסיבה, שאם אתם מעוניינים לקדם אתר מלון, עליכם יהיה לספק פונקציונליות שתאפשר ביצוע הזמנה של חדרים אונליין, בלי הצורך לנסות ולתפוס נציג טלפוני.

מובן, שחשוב יהיה שגולשים יוכלו לקבל מענה טלפוני בהתאם לצורך, אבל לא פחות חשוב יהיה שגולשים שמעוניינים להשלים את ההתקשרות מול המלון באמצעות האתר, יוכלו לבצע זאת בקלות.

הטמעת תוכן לאתרי בתי מלון

פעולה מספר 8: הטמעת תוכן שמחפשים גולשים

גולשים רבים שמעוניינים למצוא עבורם מלון שיספק להם מענה לצורך בחופשה, מגיעים לאתר המלון עם צרכים ספציפיים:

  • אלו יכולים להיות צרכים שקשורים בסוג הכשרות במלון
  • ביכולת להכין באופן אישי מאכלים לבני משפחה אלרגיים
  • בהנגשת המלון לנכים
  • בהסדר חניה לאורחי המלון ועוד.

כדי שחיפושים כאלו של גולשים שמכילים אוסף של צרכים ספציפיים יוכלו להעלות בתוצאות החיפוש את עמודי אתר המלון הרלוונטיים, חשוב יהיה להטמיע אסטרטגיית תוכן מקיפה, שתכלול תכנים המיועדים עבור הגולשים, ונותנים להם מענה שלם ואיכותי לחיפושים המבוצעים.

 

אתם סגורים על קישורים? דברו איתי עכשיו!

מלך הקישורים

מלך הקישורים

דניאל זריהן, מי שעומד מאחורי "מלך הקישורים" - הינו מקדם אתרים וותיק ומוערך בארץ, ועוסק ב-SEO משנת 2009. האתר מלך הקישורים מוקדש כולו לנושא שהוא אחד החשובים בעולם ה-SEO - קישורים חיצוניים.

מדריכים נוספים שלא כדאי לפספס

קידום אתרי מג'נטו

קידום אתרי מג'נטו

מג'נטו היא פלטפורמת המסחר האלקטרוני הפופולרית ביותר עם קוד פתוח ברחבי העולם, ואין ספק שהיא בחירה מועדפת עבור אנשים רבים הודות לתכונות

קידום אתרי אופנה

קידום אתרי אופנה

בא לכם שיותר אנשים ימצאו את מותג האופנה שלכם באינטרנט אבל אין לכם מושג מאיפה להתחיל?   אם כן, קידום אתרים אורגני (SEO)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Buttonחייגו עכשיו