קידום אתרים מקצועי – כל הסימנים של מקדם אתרים מקצועי

אתחיל בנתון בסיסי שחשוב לדעת על תחום קידום האתרים:

✔️ כל מי שיש לו רצון ללמוד
✔️ יכולת טכנית בסיסית
✔️ סבלנות וכיס עמוק מספיק
✔️יכול לקדם את האתר שלו לבד

נכון, לפעמים קידום אתר עצמאי לא יהיה אפקטיבי כמו קידום אתרים מקצועי, אבל הדבר לכל הדעות אפשרי.

אלא שבמאמר הזה אני רוצה לדבר דווקא על קידום אתרים מקצועי.

בתהליך של קידום אתרים מקצועי, אנחנו מתקשרים עם מקדם אתרים או עם חברה לקידום אתרים שמכירים היטב את העבודה, ומציעים לנו שירותים שונים.

חלק מהם יציעו לנו חבילות קידום שונות, אחרים יתמחרו כל פרויקט בצורה שונה, אולם דבר אחד מוסכם: הם מבטיחים שיספקו לנו שירות מקצועי בכל הקשור לקידום האתר.

מה כולל תהליך של קידום אתרים מקצועי?

ריכזתי עבורכם במאמר הזה את כל הנקודות החשובות. בואו נצלול פנימה ונבין כיצד נראה תהליך קידום אתרים מקצועי.

קידום אתרים מקצועי

בתהליך קידום אתרים מקצועי תדעו מתי אין טעם לקדם את האתר

כולם רוצים להתפרנס. זה ברור. האחריות של בעל האתר היא לחקור ולהבין האם בנישה שהוא פועל בה יש לו סיכוי לגייס לקוחות ולהחזיר את ההשקעה שביצע בעת הקמת העסק.

אלא שבתהליך קידום אתרים מקצועי, המקדם לא פועל כמו מתקין שלטי חוצות.

הוא כן צריך להיות הוגן ולהסביר לבעל העסק, שבתנאים הקיימים, ובסביבת התחרות הנתונה, אין לו סיכוי לייצר לעצמו טראפיק אורגני איכותי בהיקפים שיסייעו להחזיר את ההשקעה ולהפוך את העסק לרווחי.

מאחר שתהליך קידום אתרים הוא תהליך מתמשך, שנמשך לרוב חודשים ארוכים, קל למקדמי אתרים להתפתות ולהסכים לקדם אתרים, גם כאשר הם יודעים שאין סיכוי ריאלי לייצר באמצעות התהליך תוצאות איכותיות.

מקדם אתרים מקצועי, לעומת זאת, לא יכנס כלל לפרויקט שלא ניתן לייצר באמצעותו תוצאות.

הוא ישקף ללקוח שבתקציב הנתון שלו, אל מול הציפיות ותוך התחשבות בפעילות המתחרים והמגמות בשוק, פרויקט קידום אורגני לא יהיה כדאי.

מתי לא כדאי לעשות קידום אורגני

מקדם אתרים מקצועי יסכם אתכם על תנאי הקידום בצורה ברורה

כשיוצאים לדרך בפרויקט קידום אתרים, יש לא מעט נושאים שצריך להסדיר באופן ברור.

מצד חד, מקדם האתרים נדרש להשקיע משאבים בביצוע מחקר, במציאת יוצרי תוכן איכותיים בנישה שבה פועל האתר, בהזמנה של תכנים וקישורים, בביצוע פעילות טכנית כמו בניה מחדש של היררכית האתר, ביצוע הפניות, התאמה למובייל ועוד.

מצד שני, בעל האתר עצמו רוצה לשמור לעצמו את הזכות לצאת מן ההשקעה הזאת בכל עת שירצה. אם הוא לא מרוצה מן השירות שמספק לו מקדם האתרים, הוא לא מעוניין להמשיך ולשלם לו במשך חודשים אורכים.

יתרה מכך, בהסכם בין בעל האתר והמקדם צריך שיהיה ברור לשני הצדדים מה בדיוק מקבל בעל האתר:

☑️ כמה קישורים בכל חודש
☑️ כמה שעות עבודה
☑️ טיפול בכמה עמודים בחודש אמור להתבצע
☑️ לכמה זמן ישמרו הקישורים שיקבל ועוד ועוד.

תהליך קידום אתרים מקצועי כולל בתוכו התייחסות להסדרת כלל הסוגיות האלו ועוד רבות נוספות, שבדרך כלל הן אלו שמייצרות חיכוכים לא נעימים, שמושקעת בהם אנרגיה מיותרת.

בתהליך קידום אתרים מקצועי לא יסבכו אתכם מול גוגל

בסופו של יום, סביר יהיה להניח שיצאתם לדרך בתהליך קידום אורגני, משום שאתם מעוניינים בתוצאות שתלוונה אתכם לטווח הארוך.

זאת הסיבה, שחשוב מאוד יהיה להימנע בתהליך הקידום מפעולות שיכולות לייצר לכם ערך בטווח הקצר, אולם לפגוע בכם לטווח הארוך.

לכן, מקדם אתרים מקצועי לא ישקיע משאבים בהטמעה של תוכן משוכפל באתר שלכם, בהחבאת טקסט, בביצוע קלואקינג, בבניה של קישורי ספאם ובטכניקות נוספות שכל מטרתן להאיץ באופן זמני את תהליך הקידום של האתר, תוך חשיפת עמודי האתר לעונשים ועיצומים מצד גוגל ומנועי חיפוש אחרים.

בתהליך קידום אתרים מקצועי תבינו על מה אתם משלמים!

עוד על שיטות קידום שצריך להכיר 👇

שקיפות היא ערך עליון בכל הקשור לקידום אתרים מקצועי

עליכם יהיה לסכם מול מקדם האתרים או חברת הקידום, על מה בדיוק אתם משלמים.

יש, כמובן, סוגים שונים של חבילות תמחור, ואותה חברה תוכל להציע לכם חבילות שונות שתתאמנה לצרכים שלכם, אולם חשוב יהיה שבכל חבילה שלא תבחרו, שיהיה לכם ברור על מה אתם משלמים, ותוכלו למדוד את התוצרים המתקבלים על מנת להבין שאכן קיבלתם את התמורה לתשלום שביצעתם באותו חודש.

מקדם מקצועי יתאים את תהליך הקידום למגמות הכי עדכניות בתחום

אין זה סוד שתחום קידום האתרים מתאפיין בשינויים ועדכונים תכופים. אלו יכולים להיות שינויים הקשורים בעדכון אלגוריתמי של מנוע החיפוש, כמו התייחסות לאינדוקס אתרים, התייחסות למדדי חווית הגלישה של המשתמש, התייחסות לאופן המדידה של תוכן איכותי, או שינויים הקשורים להרגלי הצריכה של המשתמשים.

מקדם אתרים מקצועי ידע להתאים את תהליך הקידום למגמות האלו, לבצע את השינויים הדרושים באתר על מנת לתת לשינויים האלו ביטוי, ולהצעיד את תהליך הקידום צעד נוסף קדימה.

דוגמה לכך יכולה להיות בהתאמת האתרים לעדכון אינדוקס המקטעים של גוגל שבוצע לאחרונה.

התאמת האתר לעדכון הזה יכולה להתבצע, בין היתר, בעיבוי התוכן הקיים באתר, בהרחבתו כך שייתן מענה לשאילתות שונות של גולשים, בהסרת תוכן רזה ולא איכותי מן האתר ועוד.

קידום אתרים בהתאמה לטרנדים עדכניים

מקדם אתרים מקצועי ידאג לערב אתכם בתהליך הקידום

בתהליך קידום אתרים מקצועי המקדם לא עובד לבד.

תהליך קידום איכותי הוא כזה שבו מעורב גם בעל האתר, בעיקר במקומות בהם יש לו ערך מוסף אמיתי, למשל ביצירה של תוכן חדש לאתר.

שיתוף הפעולה עם בעל האתר נדרש בעוד לא מעט פעולות, כמו כתיבת הביוגרפיה של בעל האתר לצורך שילוב בדף האודות, והתאמת מערכי השיווק, המכירה והתמיכה בעסק כך שידעו לקלוט את זרם הגולשים שעתיד להגיע לאתר בעקבות התנעת תהליך הקידום.

אם כן, מקדם אתרים מקצועי הוא זה שיערב את בעל האתר כבר מן השלבים הראשונים, יגדיר לו משימות ותחומי אחריות, וידגום את הביצוע שלו באופן שוטף.

דיווח על תהליכי קידום אתרים

בתהליך קידום אתרים מקצועי תקבלו דיווח מסודר על ההתקדמות

אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל תהליך קידום של אתר הוא אלמנט הדיווח על תוצאות הקידום.

מדוע התהליך הזה הוא כה חשוב? משום, שבין היתר, תוצאות איכותיות של תהליך הקידום הן אלו שגורמות ללקוח להמשיך ולהתחייב לתהליך הקידום, מה שמעלה את הסיכוי של הצלחת הפרויקט.

זאת הסיבה, שאם יש משהו חשוב שצריך להיות כלול חלק מכל תהליך קידום אתרים מקצועי, הוא יצירת פורמט דיווח מוסכם על שני הצדדים, שבו יקבל הלקוח את כלל הנתונים הרלוונטיים, מידי חודש, שיעידו על קצב ההתקדמות של הפרויקט, ויציפו בעיות ככל שאלו ישנן.

מקדם אתרים מקצועי יהיה זמין לשאלות שלכם ויתן מענה תוך פרק זמן סביר

במהלך פרויקט הקידום של האתר שלכם, תחוו, בסבירות כמעט ודאית, לצד העליות המרשימות, גם תקופות של ירידות. אין הדבר קשור בהכרח לאיכות העבודה של המקדם.

המנגנונים השונים של מנוע החיפוש עושים שימוש בניסוי וטעיה על מנת ללמוד על העדפות הגולשים.

בתקופות קשות, כאשר תחוו ירידה בדירוגים של האתר, מה שיוביל לטראפיק אורגני בהיקפים הולכים וקטנים לאתר, תירצו שמקדם האתרים שלכם יהיה זמין עבורכם לשאלות.

בתהליך קידום אתרים מקצועי, עליכם יהיה להסדיר את ערוצי התקשורת מול המקדם, ובפרט לשאול מתי הוא יהיה זמין עבורכם, וכן באילו ערוצים.

יש מקדמים שנוהגים לעבוד בעיקר עם מייל, ואחרים יהיו זמינים ללקוח גם בוואטסאפ או בשיחה טלפונית.

כל זמן שערוצי התקשורת המוגדרים מקובלים על שני הצדדים, יש בסטנדרטיזציה הזאת יתרון גדול לפרויקט הקידום.

אתם סגורים על קישורים? דברו איתי עכשיו!

מלך הקישורים

מלך הקישורים

דניאל זריהן, מי שעומד מאחורי "מלך הקישורים" - הינו מקדם אתרים וותיק ומוערך בארץ, ועוסק ב-SEO משנת 2009. האתר מלך הקישורים מוקדש כולו לנושא שהוא אחד החשובים בעולם ה-SEO - קישורים חיצוניים.

מדריכים נוספים שלא כדאי לפספס

מדריכים נוספים באתר

מדריכים נוספים באותו נושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Buttonחייגו עכשיו