קידום אתרי אופנה

בא לכם שיותר אנשים ימצאו את מותג האופנה שלכם באינטרנט אבל אין לכם מושג מאיפה להתחיל?  

אם כן, קידום אתרים אורגני (SEO) זה בדיוק מה שאתם צריכים כדי לעזור ללידים נוספים להתחבר לאתר שלכם – ותאמינו לנו, הם מחפשים אותכם ממש ברגעים אלה, פשוט…אתם ככל הנראה בכלל לא מופיעים בראש תוצאות החיפוש, ונכון להיום רוב המוחלט של הגולשים לא טורח להמשיך לדפדף מעבר לדף ה-2 בגוגל.  

בפוסט הבא אנחנו נחלוק איתכם כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל לקדם את אתר האופנה שלכם בגוגל, בואו נתחיל 😊 

קידום אתרי אופנה

#1 בנו אתר ידידותי למשתמש 

בכל הנוגע לקידום אתרי אופנה, תגלו שאחד המרכיבים החשובים ביותר זה כל נושא הנגישות והחווית גלישה בו. מה זה אומר בכלל? במילים פשוטת – אם אין לכם אתר שידידותי למשתמש – אנשים לא יישארו באתר ולא יטרחו לקנות שום פריט. 

אתר עם חווית משתמש טובה מקל על המשתמשים לגלוש בו ולמצוא בקלות את מה שהם צריכים. אם משתמשים מבלים יותר זמן באתר שלכם – זה שולח איתות חיובי לגוגל שכנראה אתם עושים משהו טוב, ושהאתר רלוונטי ומועיל למשתמשים. כתוצאה מכך – אתם תדורגו טוב יותר בתוצאות החיפוש ותמשיכו להביא יותר תנועה לדף שלכם. שווה, לא? 

אז איך יוצרים עם חווית משמש טובה? 

1. קודם כל וודאו שהאתר שלכם נטען במהירות…

אחרי הכול, אף אחד לא רוצה לחכות שהדף ייטען במשך שעות שכל מה שהם רוצים זה לגשת לבגדים שלכם מהר. כדי לוודא שהאתר נטען מספיק מהר, השתמשו ב- Google PageSpeed ​​Insights ותעיינו בהצעות שלהם כדי לבצע שיפורים במידת הצורך. 

 

2. דפי מוצר נוחים וקלים לניווט 

אם תהפכו את דפי המוצר שלכם לנגישים וקלים יותר לגלישה, הקהל שלכם יבלה זמן רב יותר באתר וסביר להניח שגם יקנו יותר. בצילום מסך שתוכלו לראות מותג בינלאומי שהוא דוגמה מצוינת לאופן שבו תוכלו לספק חווית משתמש טובה בדפי המוצר. למה? כי הם מקלים על המשתמשים לעיין באפשרויות הצבעים ובמידות הזמינות לסוג המוצר הספציפי.  

דפי מוצר

3. הוסיפו קריאות לפעולה בולטות 

כפתורי הנעה לפעולה – הם חלק בלתי נפרד מחוויית המשתמש. בין אם מישהו רוצה להכיר יותר את מותג האופנה שלכם, או להוסיף מוצר לעגלה – זה חיוני שהוא יוכל למצוא את הכפתור שיגרום לו לעשות את הצעד הבא. 

בדוגמה זו, תוכלו לראות איך כפתור ההנעה לפעולה הוורוד – ממש מושך את תשומת הלב ומתבלט מבין השאר. אם מישהו ירצה להוסיף את המוצר הזה לעגלה, הוא יוכל לעשות את זה במהירות ובקלות, מבלי לחשוב על זה יותר מדי. 

קריאות לפעולה

4. בחרו את הגופן בחוכמה 

כשאתם יוצרים את דפי המוצר שלכם, אתם רוצים לוודא שהקהל שלכם יוכל לקרוא את התוכן בקלות. אם הם לא יצליחו להבין את פרטי המוצר שלכם, סביר להניח שהם פשוט לא יקנו. אף אחד לא יישאר לבזבז יותר מדי זמן בניסיונות לפענח את הפונט האקזוטי שבחרתם. גופן, הוא חלק בלתי נפרד מחוויית המשתמש, זכרו שהגולשים שלכם רוצים להכיר היטב את המוצר בטרם הקניה, ככל שיהיה להם יותר מידע נגיש, ושהם יוכלו לפענח אותו יותר מהר – זה מקרב אותם להמרה. 💸  

 

טיפ בונוס: אל תשכחו לייעל את עגלת הקניות שלכם! 🛒 אם הגולשים מתקשים לבצע צ'ק -אאוט או שאתם מבקשים יותר מדי מידע – אתם מסתכנים בעגלות קניה נטושות. עקבו היטב אחרי חווית המשתמש בקופה שלכם ותוודאו שאתם מעודדים את הגולשים להשלים את הרכישה וגם לחזור. 

 

#2 תעשו אופטימיזציה למילות מפתח רלוונטיות כדי להביא תנועה רבה יותר

למילות מפתח יש תפקיד בסיסי וחשוב בכל הנוגע למיקום המוצרים שלכם בתוצאות החיפוש. אם אתם לא תשלבו מילות מפתח נכונות בדף – אתם תחמיצו תנועה יקרה לאתר שלכם. 

כדי למצוא מילות מפתח שרלוונטיות למוצרים שלכם, יהיה עליכם לבצע מחקר מילות מפתח. מחקר מילות מפתח מאפשר לכם למצוא מונחים רלוונטיים לדפי המוצר – תוכלו  להשתמש בכלים שנוצרו בדיוק למטרה זו, כמו Ahrefs. במהלך המחקר, סביר להניח שתתפתו ללכת על קידום של מונחים עם נפחי חיפוש גבוהים, יחד עם זאת – זאת לא תמיד ההחלטה הנכונה. בתור התחלה, אנחנו ממליצים לכם להתמקד במילות מפתח זנב ארוך. מה זה אומר? אלה מילות מפתח שמכילות שלוש מילים או יותר. כדאי לכם לתת להן עדיפות בעיקר בגלל שהן ספציפיות יותר, כך שהן ימשכו לידים יותר ממוקדים עם תחרות נמוכה יותר. לדוגמה, מילת מפתח כמו מגפיים שחורים לנשים, תניע יותר תנועה רלוונטית מאשר מי שמחפש רק "מגפיים". עם מילת מפתח כמו מגפיים, קשה לדעת מה בדיוק הגולש רוצה או מצפה למצוא. מילת מפתח ספציפית כמו "מגפיים שחורים לנשים", נותנת לכם פרטים מדויקים יותר על מה שהגולש צריך. 

טיפ בונוס: כאשר אתם מוצאים מילת מפתח רלוונטית, בנוסף לתוכן עצמו בדפי המוצר שלבו אותה גם במטא טייטל ובמטא דיסקריפשן. מידע זה הוא הדבר הראשון שהקהל שלכם רואה כשהוא בוחן את האתר שלכם בגוגל, לכן חשוב לשלב את מילות המפתח גם שם. 

 

#3 תדאגו שיהיה ניווט קל באתר 

מרכיב קריטי באתר שלכם הוא הניווט שלכם הוא הניווט שלכם, כאשר משתמשים מבקרים באתר שלכם הם רוצים להרגיש שהם מוצאים הכול בקליק, בלי ללכת לאיבוד. אם הניווט שלכם קשה, או במקרים גרועים אפילו לא נראה – אתם מסתכנים באיבוד לקוחות, הם פשוט יעזבו את האתר בלי לחשוב פעמיים. 

מה זה אומר ניווט קל? חילוק קטגוריות נכון ופירורי לחם – שמאפשרים לגולש לחזור אחורה בכל רגע מבלי להסתבך. 

הנה דוגמה מצוינת – בכל פעם שתעמדו מעל כל קטגוריה ראשית באתר של reserved – תוכלו לראות את המוצרים שמחולקים לתתי קטגוריות, כך שכל אחד יכול למצוא את המוצרים שהוא רוצה מהר יותר. 

ניווט קל באתר

#4 צרו בלוג עם תוכן מרתק בתחום האופנה 

אחד הדברים המשמעותיים ביותר בכל הנוגע לקידום אתרי אופנה בגוגל – זה בלוג. בלוג, מאפשר לכם להעביר תנועה ממוקדת וכמובן – להעלות את דירוג ה-SEO שלכם בתוצאות החיפוש, אחרי הכול לשם כך התכנסנו כאן 😉 

אנשים מחפשים כל הזמן מידע על הטרנדים האחרונים שיש, טיפים באופנה, שילובי בגדים, השראה, מדריכים ועוד. בשילוב עם מילות מפתח שרלוונטיות למאמרים האלה ושיתוף המידע הזה עם קהל היעד שלכם – זה יגרום לגוגל לדרג אותכם גבוה יותר בביטויים שבחרתם לקדם וכתוצאה מכך יותר אנשים יקליקו על האתר שלכם.

אז איך מתחילים בלוג אופנה? 

כדי להתחיל בלוג אופנה – קודם כל צריך לחשוב על נושאים שאתם רוצים לדבר עליהם, כדאי לכם להתמקד בשאלות נפוצות שהקונים שלכם שואלים ועל נושאים פופולריים בתחום. לאחר שיהיו לכם מספר נושאים, תריצו עליהם חיפוש בגוגל ותראו איך אתרים אחרים כתבו על זה. 

בנוסף, תוכלו להשתמש בכל מיני אתרים כמו רדיט, סטיפס, אסקפיפל ואפילו ביקורות באמזון כדי לבדוק אילו שאלות ובעיות מעסיקות את קהל היעד שלכם. 

עם כל המידע הזה – תוכלו להתחיל לייצר פוסטים בבלוג ולספק לגולשים המון ערך על נושאים שמרתקים אותם. 

טיפ בונוס: פרסמו תוכן לעיתים קרובות! אל תפרסמו כתבה פעם בירח מלא 🌕, בשביל לראות תוצאות מהבלוג שלכם, מומלץ לפרסם בחודש לפחות 7 מאמרים ארוכים בבלוג (זה המינימום, ככל שתשקיעו יותר בתכנים, תראו יותר תוצאות). 

 

#5 תקפידו על איכות ויזואלית 

בתור אתר שמוכר פריטי אופנה, תצטרכו להסתמך על ויזואליות שתעזור לכם להציג את המוצרים שלכם באור הטוב ביותר למשתמשים. אתם יכולים להשתמש בתמונות או בסרטונים כדי להציג את המוצרים – לידע כללי, סרטונים שמציגים את הבגדים מעלים את אחוז ההמרות. זה יעזור לקהל שלכם לקבל מושג על המוצרים שלכם וכן להגדיל את זמנם בגלישה באתר, דבר שעשוי לתרום גם לדירוג שלכם בגוגל.   

טיפ בונוס: שימו לב שהחזות שלכם לא מאטה את האתר שלכם! תמונות וסרטונים יכולים להאט את האתר שלכם בעיקר בגלל הגודל של הקבצים. לכן, הקפידו להשתמש בכלים לדחיסת תמונות ואת סרטוני הוידאו תעדיפו תמיד לעלות דרך אתר חיצוני, כמו יוטיוב כדי לא לפגוע במהירות וכתוצאה מכך – בחוויית המשתמש.  

 

#6 האתר שלכם חייב להיות רספונסיבי 

הטיפ האחרון לקידום אתרי אופנה הוא לוודא שהאתר שלכם עובד בכל המכשירים כראוי, כולל סמארטפונים, מחשבים ניידים ונייחים. בהתחשב בעובדה ש -76% מהצרכנים הקונים היום דרך הסמארטפונים, אתם חייבים לשים על זה דגש גדול. זה יתרום גם לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

תוכלו להשתמש בכלי של גוגל – מובייל פרנדלי כדי לוודא שהאתר שלכם נראה טוב בכל המכשירים. אם אתם מגלים שהוא לא – תוכלו לייעל אותו בהתאם להערות. 

טיפ בונוס: הוספת אלמנטים ידידותיים לנייד יכולה לשדרג את חוויית המשתמש. אלמנטים אלה כוללים תפריטי "המבורגר", גלילה ידידותית לאצבע וכפתורי הנעה לפעולה בקנה מידה מדויק כך שהמשתמשים יוכלו ללחוץ עליהם בקלות.

קידום אתרי אופנה – אתם לא חייבים לעשות את זה לבד… 

קידום לאתרי אופנה יכול לעזור לכם להגביר את התנועה ולהניב יותר לידים ממוקדים לעסק שלכם. אם אתם לא יודעים איך להתחיל, אתם מוזמנים תמיד לפנות אלינו, נשמח לעזור במה שצריך כדי לקחת את האתר שלכם למקום הראשון 😉

אתם סגורים על קישורים? דברו איתי עכשיו!

מלך הקישורים

מלך הקישורים

דניאל זריהן, מי שעומד מאחורי "מלך הקישורים" - הינו מקדם אתרים וותיק ומוערך בארץ, ועוסק ב-SEO משנת 2009. האתר מלך הקישורים מוקדש כולו לנושא שהוא אחד החשובים בעולם ה-SEO - קישורים חיצוניים.

מדריכים נוספים שלא כדאי לפספס

קידום אתרי מג'נטו

קידום אתרי מג'נטו

מג'נטו היא פלטפורמת המסחר האלקטרוני הפופולרית ביותר עם קוד פתוח ברחבי העולם, ואין ספק שהיא בחירה מועדפת עבור אנשים רבים הודות לתכונות

קידום אתרי שופיפיי

קידום אתרי שופיפיי

לקחתם את הזמן לעצב ולהקים חנות שופיפיי לתפארת – אבל למרבה הצער, היא עדיין לא מושכת לקוחות בכוחות עצמה. מפה לשם אתם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Buttonחייגו עכשיו