קידום חנות תכשיטים

אז יש לכם תשוקה מטורפת לתכשיטים, אפילו פיתחתם קולקציות מוצרים מהממות ונוצצות או שאולי מצאתם ספק זול לתכשיטים. יש לכם גם חנות שמתחננת ללקוחות חדשים – ואתם מקווים שאולי קידום חנות התכשיטים שלכם באינטרנט יוכל לעזור. 

שלחתם פליירים לשכונות הסובבות אותכם, מה שאולי הביא כמה אנשים – אבל זה עלה הון ולא סיפק לכם החזר על ההשעה. אתם חושבים לפרסם בעיתון מקומי, או אולי אפילו באחד המגזינים היוקרתיים – אבל זה רק גורם לכם להזיע יותר כי כל העסק הזה בכלל לא זול! 

אתם עונדים תכשיט אחד לפחות בכל יום ומחלקים כרטיסי ביקור לכל מי שאומר לכם שלום. השאלתם ונתתם לחברים ובני משפחה תכשיטים מהחנות בתקווה שהם יקבלו מחמאות וישלחו אנשים אליכם. 

הדברים האלה אולי עבדו באופן מסוים, אבל אם אתם כאן כנראה הבנתם שאתם צריכים תוצאות ורעיונות טובים יותר שלא עולים לכם כל כך הרבה זמן ומאמץ. 

אז בהחלט הגעתם למקום הנכון – כי במאמר הבא אנחנו הולכים לחלוק איתכם כמה רעיונות לקידום חנות התכשיטים שלכם. המשיכו לקרוא וגלו את כל הסודות! 😉 

7 רעיונות נוצצים לקידום חנות התכשיטים שלכם 

קידום חנות תכשיטים

#1 הפכו את אתר האינטרנט שלכם למהנה לשימוש 

אם אין לכם אתר מעודכן וידידותי למשתמש – תתחילו שם! האתר שלכם אומר משהו עליכם. למעשה, זה יכול להגיד הרבה דברים עליכם ועל המותג שלכם, וכן – אנשים ישפטו את החנות ואת התכשיטים שלכם לפי הרושם שאתם עושים באינטרנט. בדיוק כמו שאף אחד לא היה מתקרב לחנות מיושנת ומלוכלכת עם חלון ראווה מאובק ומשעמם – כך בדיוק עובד אתר אינטרנט. 

האתר שלכם צריך להיות אסתטי, חדשני וקל לניווט, במילים אחרות – עם חווית משמש נעימה ומהנה, כזאת שתגרום לקונים שלכם להעמיס עוד ועוד פריטים לעגלה. תקפידו לצלם תמונות באיכות גבוהה לאתר שלכם, לשמור על ניווט קל והכי חשוב? שהאתר שלכם יהיה רספונסיבי גם לנייד, אחרי הכול כיום רוב האנשים גולשים ומבצעים רכישות דרך הטלפון שלהם, ואם האתר שלכם לא יהיה מתאים ויתקע במובייל – ובכן, הגולשים שלכם עשויים לברוח למתחרים. 

אנחנו ממליצים להיעזר בחברה לבניית אתרים או במתכנת, קח שתוכלו לוודא שהאתר שלכם עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אגב הסעיף הזה ממש לא המלצה, אלא חובה. אם לא תיישמו אותו, כל שאר המאמצים שלכם פשוט לא ישתלמו. 

#2 חפשו מתחרים שמוכרים באינטרנט, בעיקר בחו"ל 

לפני שתשיקו את חנות התכשיטים המקוונת שלכם, אנחנו ממליצים לכם לעשות קצת מחקר על המתחרים הטובים ביותר בתחום. למה? בעיקר בגלל שזה יספק לכם תמונה ברורה לאיך אתר מוכר צריך להיראות. 

הנה דוגמה שאנחנו בחרנו להביא – Karma & Luck

מדובר בחנות אונליין מהשורה הראשונה, בנישה הרוחנית. מעבר לעיצוב האסתטי, הממשק נוח וידידותי למשתמש, עם התאמה מלאה למובייל, עגלת קניות נוחה ותוכן ויזואלי באיכות גבוהה. הם מאפשרים למשתמשים שלהם לנווט בקלות את כל מסע הלקוח – מדף הבית שכולל הנעות לפעולה  ועד לתיאור מוצרים שיווקי וקולע. הם מדגישים מבצעים, מציעים מוצרים חדשים בהתאם לאירועים העונתיים, כל זה עם קטלוג תכשיטים משובח שמדגיש את הייחודיות של המותג ואיכות המוצרים. 

Karma & Luck

 

דף מוצר מפורט, מוכר ואסתטי 

דף מוצר מפורט

 

#3 קידום אתרים בגוגל  (SEO) 

ברגע שיש לכם אתר לתכשיטים – זה הזמן לחשוב SEO. מה זה אומר? SEO או בתרגום פשוט אופטימיזציה למנועי חיפוש זה למעשה התאמה ועריכה של היבטים מסוימים באתר כך שמנועי החיפוש יבנו על מה אתר שלכם וידרגו אותו גבוה יותר בתוצאות החיפוש – באופן הזה, הגולשים יוכלו למצוא אותכם בקלות יותר מבין כל המתחרים. 

אם האתר שלכם לא מותאם למנועי החיפוש – אתם בהחלט מפסידים תנועה פוטנציאלית, מה שאומר שאתם מוותרים על המכירות למתחרים שלכם. SEO הוא עולם ענק ומורכב מעשרות פעולות – החל מהזנת תוכן אקטואלי ומעניין, מחקר מילות מפתח שמותאם לנישה שלכם, החלפת קישורים, התאמה טכנית של האתר, מתן תיאורים, סידור תפריטים, ניווט ועוד ועוד. תוכלו לקרוא עוד על כל הטוב הזה לעומק בבלוג שלנו 😊 

#4 שיווק בדוא"ל 

שיווק בדוא"ל זאת אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לשווק מבצעים ולקדם מוצרים מחנות התכשיטים שלכם. למרות שאתם עלולים להתפתות (ויהיו כאלה שגם יגידו לכם שזה בסדר) לעולם, אבל לעולם אל תקנו רשימות דוא"ל מוכנות! זה אולי נשמע כמו פתרון מהיר וקל, אבל זה בזבוז עצום של כסף וכאב ראש על בעיות משפטיות. כאשר אתם רוכשים רשימה, האנשים שאתם שולחים אליהם דוא"ל לא ביקשו להירשם לניוזלטר שלכם, סביר להניח שהם יסמנו אותכם כדואר זבל ו/או ימחקו את הדואר מכם, ואת כל העבודה הקשה שאתם משקיעים בכדי ליצור את הניוזלטר המושלם לשיווק התכשיטים שלכם – מבוזבז.

במקום זאת, יש להעלות דף הרשמה לניוזלטר באתר שלכם. הסבירו לאנשים מה הם הולכים לקבל, למה עליהם לצפות ובאיזו תדירות. זה ייקח זמן לבנות רשימה נחמדה בדרך זו – אבל במהרה אתם תשימו לב איך המעורבות גדלה יחד עם הרכישות. 

מה כדאי לכם לשלוח במיילים שלכם? שאלה מצוינת! אתם יכולים לכלול מבצעים מיוחדים, מוצרים חדשים, נושאים קשורים (כמו ביגוד או אביזרים התואמים לתכשיטים מסוימים), קידום מוצרים מסוימים תחת כותרות מעניינות, כמו לדוגמה – "תכשיט החודש", תמונות של לקוחות וכן הלאה. אל תפחדו להתנסות – כך תוכלו להבין מה הקהל שלכם אוהב לעומק. 

דוגמה: פופ אפ הרשמה לניוזלטר עם פירוט ההצעה – תירשמי וקבלי עדכונים, טיפים ועוד הפתעות. 

פופ אפ הרשמה לניוזלטר

#5 תכתבו פוסטים מועילים בבלוג כדי למשוך לקוחות עתידיים

בלוג זה אסטרטגיית שיווק משלימה מעולה לאתר של תכשיטים. פוסטים בבלוג נותנים לכם הזדמנות להביא יותר תנועה לאתר (וגם זה קשור לSEO). בלוג המתעדכן באופן קבוע מעביר סימן טוב לגוגל ויגרום לו לקדם את האתר שלכם בראש תוצאות החיפוש. 

סיבה נוספת ללמה בלוג הוא רעיון שיווקי נהדר -זה כי הוא נותן לכם פלטפורמה מצוינת להתבסס כמומחים לתכשיטים ולהדגיש את כל הצעות הייחודיות שלכם. עם נישה כמו תכשיטים, כל שעליכם לעשות הוא לשמור על הבלוג מהנה, מרתק, יצירתי ואינפורמטיבי ותקבלו אנשים שחוזרים שוב ושוב!

בבלוג שלכם תוכלו לכתוב פוסטים על סוגי התכשיטים, על צורפות, טיפים לבחירת מתנה, ההבדלים בין הקולקציות, מענה על שאלות נפוצות, טיפים לסטיילינג ועוד – השמים הם הגבול. 

 

#6 תבנו נוכחות חזקה ברשתות חברתיות 

מדיה חברתית היא גם אפיק טוב בשיווק דיגיטלי לתכשיטנים. להיות פעילים במדיה החברתית מאפשר לכם להגדיל את חשיפת המותג שלך. נצלו את פלטפורמות המובילות כמו פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט וטיקטוק כדי לקדם את המותג שלכם ולהיחשף לקהלים חדשים. 

שיווק ברשתות חברתיות זו גם תורה שלמה, יחד עם זאת – בין הדברים החשובים זה שמירה על מיתוג עקבי בכל הפלטפורמות, העלאת תכנים באופן תדיר, שיתופים אותנטיים, חיבור עם העוקבים, היצמדות לטרנדים שרצים ועוד. ערכו פעילויות מעניינות כמו הגרלות או תחרויות, תנו ערך בפוסטים שלכם ושתפו את העוקבים שלכם בסטורי בלקוחות, בצוות העובדים שלכם, בטיזרים לקולקציות הבאות, מבצעים ועוד. 

בנוסף, בתחום התכשיטים אנחנו ממליצים לכם לנסות לעבוד גם עם משפיענים בתחום. בתמורה לתכשיט או לחילופין תשלום – אושיות רשת יוכלו לפרסם את המוצרים שלכם לעיני העוקבים הרבים שלהם וכך העסק שלכם יקבל יותר חשיפה. 

הערה: שימו לב שאתם פונים למשפיענים שרלוונטים לנישה שלכם, לא כל משפיען עם מספר גבוה של עוקבים יביא לכם תנועה רלוונטית. 

משפיענים רלוונטים

#7 תפעילו הודעות ממומנות (PPC) 

בניגוד לפרסום מסורתי, עם PPC אתם באמת יכולים למקד למי, היכן ומתי המודעות שלכם מוצגות.

PPC נותן לכם שליטה על קמפיין פרסום שאינו זמין במדיה המודפסת. מודעות אלו מוצגות לצד תוצאות החיפוש של Google, ואתם משלמים רק על הקליקים – לא על הופעות. באמצעות מודעות אלה תוכלו לאמוד את ההצלחה של היבטים שונים בקמפיין הפרסום שלכם, הודות לנתונים שתוכלו לאסוף ולנתח בכל רגע נתון. 

 

כמה מילים אחרונות, 

אלה רק כמה רעיונות שבהם תוכלו להשתמש כדי לקדם את חנות התכשיטים שלכם. אם אתם חדשים בתחום, סביר להניח שאתם קצת המומים או שאתם לא בטוחים איך ומתי להתחיל – אנחנו מבינים לגמרי. 

אם אתם תבחרו לעשות את זה לבד, קחו את כל הזמן שבעולם כדי ללמוד כל נושא בנפרד. היום לא חסרים קורסים ומידע באינטרנט שיוכל לעזור לכם לעשות את הצעדים הראשונים. יחד עם זאת, אם אתם לא רוצים שזה יגזול מכם יותר מדי זמן ואנרגיה – תוכלו תמיד לפנות למומחים בתחום השיווק ולבנות אסטרטגיה שתפורה לעסק שלכם אישית. 

ואם אתם צריכים יד – אנחנו כאן כדי לעזור. יכולים לכתוב לנו תגובה – ואפשר גם להשאיר פרטים בטופס וניצור איתכם קשר. שיהיה בהצלחה! 😊 

אתם סגורים על קישורים? דברו איתי עכשיו!

מלך הקישורים

מלך הקישורים

דניאל זריהן, מי שעומד מאחורי "מלך הקישורים" - הינו מקדם אתרים וותיק ומוערך בארץ, ועוסק ב-SEO משנת 2009. האתר מלך הקישורים מוקדש כולו לנושא שהוא אחד החשובים בעולם ה-SEO - קישורים חיצוניים.

מדריכים נוספים שלא כדאי לפספס

קידום אתרי מג'נטו

קידום אתרי מג'נטו

מג'נטו היא פלטפורמת המסחר האלקטרוני הפופולרית ביותר עם קוד פתוח ברחבי העולם, ואין ספק שהיא בחירה מועדפת עבור אנשים רבים הודות לתכונות

קידום אתרי אופנה

קידום אתרי אופנה

בא לכם שיותר אנשים ימצאו את מותג האופנה שלכם באינטרנט אבל אין לכם מושג מאיפה להתחיל?   אם כן, קידום אתרים אורגני (SEO)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Buttonחייגו עכשיו