חברת קידום אתרים במרכז

חברת קידום אתרים במרכז - החשיבות של המיקום

לא מעט לקוחות שלי, שמעוניינים לקדם את אתרי האינטרנט של המותג שלהם, לא מסתפקים רק בחברת קידום אתרים שתסייע להם לדרג את עמודי האתר שלהם בגוגל עבור ביטויים רלוונטיים, אלא דורשים שחברת קידום האתרים הזאת תמוקם במרכז הארץ.

האם יש בכך היגיון? האם חברת קידום אתרים במרכז יכולה לספק פתרון איכותי יותר מחברת קידום שממוקמת בחלק אחר של המדינה?

התשובה המפתיעה היא שכן!

נכון, קידום אתרים הוא תהליך שמבוצע ברובו ככולו אונליין, ומערב בעיקר יצירה של תוכן איכותי לאתר, ביצוע אופטימיזציה, בניית קישורים, שיפור חווית המשתמש, פעילות בערוצים משלימים ועוד.

אלא שלהיבטים פסיכולוגיים שונים, כמו היכולת של הלקוח להתמיד בתהליך הקידום, הנכונות להשקיע משאבים, זמן וכסף בתהליך הקידום והיכולת לשאול שאלות, לקבל תשובות ולבנות אמון בין הלקוח והספק – יש חשיבות עצומה להצלחת תהליך הקידום.

במאמר הזה אנסה להסביר מדוע המיקום הגיאוגרפי של חברת הקדום יכול להפוך להיות גיים צ'יינג'ר בכל הקשור לתהליך הקידום, ומדוע חברת קידום אתרים שממוקמת באזור גיאוגרפי קרוב אל הלקוח יכולה לייצר עבורו יתרון משמעותי. בואו נתחיל. אילו יתרונות תספק לנו חברת קידום אתרים במרכז?

חברת קידום אתרים במרכז - החשיבות של המיקום

מדוע חברת קידום במרכז תוכל לספק לכם יתרון משמעותי לתהליך הקידום?

הנה רק חלק מן הסיבות שחברת קידום אתרים במרכז היא חלק מסל פתרונות כולל שיסייע לכם לקדם את האתר בצורה אפקטיבית יותר:

☑️ יתרון מספר 1: היכרות עם השטח

יש הבדל גדול בין חברת קידום אתרים שמכירה היטב את המיקום הגאוגרפי שבו נמצא העסק ובין חברת קידום אתרים שמנותקת לחלוטין מן ההוויה הלוקאלית.

להבנה של השטח יש חשיבות אדירה לתהליך הקידום: חברת הקידום יכולה ללמוד כך על היתרונות שמייצר בית העסק המקודם בנישה שבה הוא פועל, על הסדרי ההגעה והחניה במקום, על הקשרים האפשריים עם עסקים משלימים בתחום בצורה לוקאלית, על שיתופי פעולה הדדיים ועוד.

חברת קידום אתרים במרכז יכולה לסייע, למשל, בחיבור בין בתי עסק שונים, שיכול לשפר את הסמכות של שני העסקים האלו בנישה.

שיפור הסמכות הוא אחת הפעולות החשובות ביותר להצלחת תהליך הקידום.

חברת קידום אתרים במרכז יכולה גם להבין את האתגרים של בתי העסק באזור, כמו העדר חניה חינמית, צפיפות, דרכי גישה לא נוחות, מרכזים מסחריים מתחרים, ויכולה להתייחס לכך באמצעות אסטרטגיית תוכן ממוקדת שתסקור את האתגרים האלו ותספק להם פתרונות יצירתיים.

למשל, אם בית עסק פועל באזור גאוגרפי נתון שבו אין חניה, יכולה לציין חברת קידום האתרים בפני הלקוח, או בית העסק במקרה שלנו, את הצורך שמתן שירותי משלוחים, שיהפכו את החיפושים בגוגל לרלוונטיים יותר לשאילתא שביצע הגולש במנוע החיפוש.

☑️ יתרון מספר 2: בניית קישורים מקומיים

אחד האתגרים המרכזיים בתהליך קידום אתרים הוא בניה איכותית של פרופיל קישורים רלוונטיים לאתר.

אחת השיטות שבה מסתייעים על מנת לבנות פרופיל קישורים כזה, היא באמצעות פניה אל ספקים ולקוחות הנמצאים באזור הגאוגרפי הנתון.

חברת קידום אתרים במרכז תוכל לסייע לכם בבניה של פרופיל קישורים כזה. מאחר שהיא ממוקמת באזור הגאוגרפי הנתון ומספקת שירותים שונים לבעלי עסקים לוקאליים בסביבה, יכולה לייצר לכם חברת קידום כזאת ערך מוסף גדול באמצעות חיבורים אל עסקים אחרים שיוכלו לקשר אל האתר שלכם.

יתרה מכך, חברת קידום אתרים שממוקמת באזור המרכז יכולה למפות את בעלי העסקים הרלוונטיים שמהווים אוטוריטה בתחומם, ולייצר את הקשרים העסקיים המתאימים, כדי להפוך את אתר המותג שלכם לאתר בר סמכא במרחב הפעילות שלו.

אם אתם מעוניינים אתם מוזמנים לצפות בסרטון שלי אודות היתרונות בשימוש בשירות בניית קישורים

☑️ יתרון מספר 3: מקום להתייעצות

לא תמיד יהיה נוח ללקוח להתייעץ לגבי תהליך הקידום טלפונית.

לפעמים, דווקא המפגש הפיסי יכול לשפוך אור בצורה טובה הרבה יותר על תהליך הקידום.

חברת קידום אתרים הממוקמת במרכז, תוכל להציע לקהל הלקוחות שלה מפגשים פיסיים במשרדים של החברה, בה תוכל להציג לקהל הלקוחות הזה נתונים שוטפים אודות תהליך הקידום.

מאחר שלא באמת ניתן להבטיח תוצאות בתהליך קידום אורגני ברמה של ודאות, נדרש הלקוח בכל חודש להחליט שהוא מעוניין להמשיך בתהליך הקידום.

חברה שנמצאת במרחק נסיעה קצרה מן המשרדים שלו היא פתרון מצויין כדי לקבל את המידע הדרוש ולהחליט להמשיך ולהשקיע בתהליך הקידום.

התמדה ועבודה נכונה

☑️ יתרון מספר 4: התמדה ובניית אמון

שם המשחק בקידום אתרים הוא, כמובן, התמדה ועבודה נכונה. בתהליך קידום אתרים שמתבצע נכון, גם אם כלל הפעולות המבוצעות מבוצעות בצורה איכותית, האתר ידע עליות וירידות עד להגעה אל המיקומים הדרושים.

הסיבה לכך היא שגוגל מבצע כל העת ניסוי וטעיה, מודד ביצועים ולומד על האינטראקציה של הגולשים עם עמודי האתר כאשר אלו נמצאים במיקומים שונים.

כדי לייצר התמדה ובניית אמון כזו בתהליך הקידום, נדרש לגרום ללקוח להחליט כל חודש מחדש לחדש את תהליך הקידום.

קל הרבה יותר לייצר תוצאות משביעות רצון, כאשר הלקוח יודע שחברת קידום האתרים זמינה עבורו, יש לה משרדים שבהם הוא יכול לבקר, והוא לא מרגיש כאילו מדובר בחברה שקודם כל לקחה את כספו, וכעת מנסה לייצר מצג שוא של שירות שהוא מקבל.

הרוב המוחלט של פרויקטים בתחום קידום האתרים נכשלים לא משום שהתוכן שהוזן לאתר אינו איכותי ולא משום שלא נבנו הקישורים הנכונים לאתר.

ברוב המוחלט של המקרים נכשלים פרויקטים לקידום אתרים בשל העדר התמדה, וכאמור, חברת קידום אתרים הממוקמת במרכז יכולה להקטין את החיכוך הזה ולייצר תוצאות משביעות רצון.

☑️ יתרון מספר 5: הבנת הערך המוסף של העסק

קידום אתרים במרכז הוא תהליך שבמהלכו מנתחת חברת הקידום לא רק את האספקטים היבשים של תהליך הקידום כמו תוכן, רמת אופטימיזציה, פרופיל הקישורים ועוד, אלא גם את הערך המוסף שמעניקה החברה המקודמת בסביבת התחרות שלה.

האם החברה מספקת שירות איכותי יותר? זול יותר? מהיר יותר? האם על המוצרים שלה מסופקת אחריות? האם הם נחשבים למותג שכדאי יהיה להתגאות בו וללכת איתו ברחוב?

הבנת הערך המוסף של בית העסק אפשרית כמובן גם מרחוק, אולם כאשר המפגשים מתקיימים בצורה פיסית, כולל היכרות בין אישית עם מנהלי החברה, יכולה חברת קידום האתרים לדייק ולטייב את הפעילות שלה במרחב הטכנולוגי ברשת.

האם עסקים מקומיים יכולים להתקשר מול חברת קידום אתרים שממוקמת באזור גאוגרפי אחר?

נשאלת השאלה, האם חברת קידום אתרים שממוקמת באזור הצפון, למשל, יכולה לספק שירותי קידום אתרים לעסק שממוקם במרכז הארץ? האם היתרונות שמניתי כאן יתבטלו לגמרי ותהליך הקידום במקרה כזה יהיה פחות איכותי?

התשובה, כמו כמעט כל תשובה בתחום קידום האתרים היא: תלוי 😉

הדברים תלויים בנסיבות, בסביבת התחרות, בכמות המתחרים, בגב הכלכלי של המתחרים, ביכולת של בית העסק לתרום מזמנו ומן הידע שלו לטובת תהליך הקידום, באופן מימוש שיתוף הפעולה ומגורמים רבים נוספים.

ככלל, חשוב להבין שבעולם שבו מתרבה התחרות, ויותר ויותר עסקים פועלים במרחב הוירטואלי, כך נדרשת בדיוק יצירת הערך המוסף על פני סביבת התחרות הזאת.

זאת הסיבה, שקידום אתרים במרכז הוא תהליך שיכול במקרים מסויימים לייצר עבור עסקים שונים את הערך המוסף הזה, שדרוש להם על מנת לייצר תוצאות איכותיות יותר בתהליך הקידום.

מלך הקישורים

מלך הקישורים

דניאל זריהן, מי שעומד מאחורי "מלך הקישורים" - הינו מקדם אתרים וותיק ומוערך בארץ, ועוסק ב-SEO משנת 2009. האתר מלך הקישורים מוקדש כולו לנושא שהוא אחד החשובים בעולם ה-SEO - קישורים חיצוניים.

מדריכים נוספים שלא כדאי לפספס

בניית אתרים בוורדפרס, בחינם ובתשלום

וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן (CMS) הפופולריות ביותר בשימוש על ידי בעלי אתרים. זוהי פלטפורמה חינמית וקוד פתוח המספקת לבעלי אתרים

אחסון אתרי וורדפרס עם uPress

אם יש לכם אתר שמבוסס על מערכת ניהול התוכן וורדפרס יכול מאוד להיות ששמתם לב שאחרי זמן מה האתר מתחיל לרוץ מעט

ג'טסרבר: סקירה

לא חשוב אם אתם מנהלים עסק עם אתר אינטרנט בודד, עושים שימוש במספר אתרים בו זמנית, או בונים אתרים עבור לקוחות אחרים

אתם סגורים על קישורים? דברו איתי עכשיו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

חייגו עכשיו דילוג לתוכן