קידום עורכי דין באינטרנט

קידום אתרים לעורכי דין הוא ללא ספק אחד האתגרים המשמעותיים בפניהם ניצב מקדם אתרים במהלך הקריירה שלו:

  • התחרות הרבה אשר הולכת וגוברת מיום ליום בתחומים השונים הקשורים בעולם המשפט
  • המקצועיות הנדרשת מכותבי התוכן ויוצרי התוכן בתחום
  • ריבוי המפרסמים באמצעות קידום ממומן אשר תופסים חלק נכבד משטח הנדל"ן של דפי תוצאות החיפוש

כל אלו בהחלט לא מקלים את החיים על עורכי דין צעירים שמעוניינים להתבסס ברשת החיפוש של גוגל.

זאת אולי הסיבה, שקידום משרד עורכי דין הוא פעולה שמצריכה קשב רב והשקעת משאבים ניכרת, תוך הקדשת עיקר תשומת הלב למספר נושאים בסיסיים, שללא טיפול בהם, תהליך הקידום ידון מראש לכישלון.

אז למה כדאי לשים לב כאשר עוסקים בקידום עורכי דין באינטרנט? בואו נתחיל.

קידום עורכי דין באינטרנט
קידום עורכי דין באינטרנט – איך עושים את זה?

היררכיה נכונה

קידום אתר אינטרנט מתחיל בראש ובראשונה מיצירת היררכיה נכונה לאתר.

באמצעות היררכיה ניתן לסמן למנוע החיפוש אילו מן העמודים באתר הינם חשובים יותר ולאילו ישנה חשיבות מופחתת, אילו יתאימו לביטוי החיפוש שבו השתמש הגולש ואילו כללים מידי עבורו, אילו עמודים מקבלים כוח קישורים ותנועת גולשים ואילו נחשבים לצידיים ונישתיים.

היררכיה נכונה מסייעת גם לגולשים להתמצא בתוך האתר, לנווט בקלות בין עמודי האתר השונים ולקבל מענה למידע אותו ביקשו לקבל מלכתחילה.

ככל שהדבר קשור בקידום עורכי דין באינטרנט – חשוב שההיררכיה תשקף נכונה את מכלול השירותים שמספק משרד עורכי הדין.

אם המשרד מתמקד בשירות ספציפי אחד, הוא זה שצריך לעמוד בראש ההיררכיה, ואילו אם משרד עורכי הדין הזה מציע מגוון של שירותים, הרי שעמוד הבית אמור יהיה לשקף זאת באמצעות הפניות לעמודיים יעודיים שיוקמו לכל אחד מן השירותים.

שילוב סממני אמינות

קידום אתרים לעורכי דין לא יוכל להתבצע ללא שילוב של סממני אמינות בסיסיים באתר, כאלו שיצליחו לייצר אמון ראשוני של קהל הגולשים במותג.

סממני אמינות כאלו באים לידי ביטוי באמצעות:

✔️ תמונה של מנהל המשרד או הצוות הניהולי הבכיר שלו
✔️ שילוב מידע אודות תארים, הסמכות ושנות ניסיון
✔️ פירוט קורות החיים של עורכי הדין
✔️ יצירת דף אודות באתר שיפרט מידע חשוב וערכי אודות צוות המשרד
✔️ כתבות שהתפרסמו על המשרד
✔️ הפניות ללקוחות ממליצים או למיוצגים בולטים ועוד ועוד.

ככל שסממני האמינות ישולבו בצורה טבעית יותר באתר, כך גם קהל הלקוחות יגלה בהם עניין רב יותר, ישהה זמן רב יותר באתר, ינטוש את האתר בשיעור מופחת מדף הנחיתה, ויאותת למנועי החיפוש שאתר המשרד לעורכי הדין הזה הוא איכותי ורלוונטי לשאילתת החיפוש שביצע הגולש.

בניית אסטרטגיית תוכן באתר

מעוניינים לבצע קידום אתרים לעורכי דין ברשת? אתם חייבים להצטייד, אם כך, באסטרטגיית תוכן ברורה.

אסטרטגיית תוכן איכותית אינה כוללת רק את רשימת התכנים שאותם תירצו ליצור ולהטמיע באתר במשך החודשים הקרובים, אלא גם את ההתקשרות מול יוצרי התוכן הללו, כך שיהיו בעלי ההסכמה המתאימה ליצירת התוכן הזה, את טקטיקות השיתוף וההפצה של התוכן הזה בפורומים הרלוונטיים, ואת ההתאמה של התוכן לקהל היעד הייחודי שמגיע מעת לעת לבקר באתר.

שימו לב, ללא השקעה מסיבית בתוכן, יהיה לכם קשה עד בלתי אפשרי להתקדם בצורה אורגנית במנוע החיפוש של גוגל, בתחום המתייחס לפעילות של משרדי עורכי דין.

כאשר אתם פועלים ליצירת תוכן כזה, הקידו כמובן שהוא יהיה מקורי, ולא משוכפל.

חישבו עד כמה רעה תהיה הפגיעה בתדמית שלכם, אם תפסידו בתביעה על הפרת זכויות יוצרים של תוכן ששילבתם באתר.

קישורים מאתרים רלוונטיים

קידום עורכי דין באינטרנט מצריך בניה שיטתית וסדורה של פרופיל הקישורים החיצוניים המפנים לאתר.

כדי לעשות זאת, תוכלו להעזר בשורה של פורטלי תוכן מעולם המשפטים, אולם יש גם לא מעט שירותים שיוכלו לסייע לכם בבניה של קישורים רלוונטיים ואיכותיים, מאתרי לקוח שונים ואף מאתרי תמיכה רלוונטיים.

בעת הבניה של פרופיל הקישורים שלכם, הקפידו לגוון בסמכות האתרים המקשרים אליכם, וכן בטקסט העוגן שבו תעשו שימוש.

הפרזה בכמות האנקורים המדוייקים המפנים לאתר המקודם, עלולה, בסופו של דבר, לפגוע בכם בצורה משמעותית.

הנעה לפעולה

מאחר שהרוב המוחלט של עורכי הדין לא מוכר מוצרים באינטרנט כאילו היו חנות מסחר מקוונת, אלא בעיקר שירותים של ליווי, ייעוץ וייצוג משפטי, ישנה חשיבות מכרעת לביצוע הנעה לפעולה של הגולשים באמצעות האתר.

באמצעות הנעה לפעולה, תוכלו לוודא שגולש שהגיע אליכם לאתר נרשם לרשימת תפוצה, משאיר פרטי קשר לצורך יצירת קשר עתידית, או מצטרף ועוקב אחר דף הפייסבוק של המשרד.

הנעה לפעולה מאפשרת להגדיל את שיעורי ההמרה של הגולשים, ולשלוח פחות מהם חזרה לדפי תוצאות החיפוש אל עבר התוצאה הרלוונטית הבאה.

פעולה כזאת, יכולה לשפר באופן ממשי את הביצועים של ניהול הקמפיין האורגני, ובפרט לסייע בקידום אתר למשרד עורכי דין.

טיפים מעשיים לקידום אתרים לעורכי דין מאת דניאל זריהן:

שילוב פרטי יצירת קשר באתר

חלק קריטי בכל תהליך קידום עורכי דין באינטרנט הוא שילוב של פרטי יצירת הקשר עם המשרד.

זאת מאחר שההנחה הרווחת היא, שאת עיקר ההסכמה על ההתקשרות, מבצעים עורכי דין עם הלקוחות שלהם לאחר שיחה טלפונית ראשונית, שבו מתאר הלקוח את הצורך שלו בשירות.

שילוב פרטי יצירת קשר באתר מבטיח שהלקוח הפוטנציאלי שהגיע לאתר יוכל להשלים את הפעולה שלשמה הגיע, ולא יאותת למנוע החיפוש שהאתר אליו הגיע אינו רלוונטי לשאילתא שביצע.

חווית משתמש איכותית

מעוניינים לקחת חלק בפרויקט קידום אתרים לעורכי דין? כדאי יהיה מאוד שתפעלו לשיפור חווית המשתמש באתר.

עורכי דין מספקים לעיתים גם שירותי חירום, כאלו שמסופקים ללקוחות שאין להם את הזמן הדרוש להמתין לטעינה איטית של עמודי אתר שכתובים בצורה לא נכונה.

קידום אתרים לעורכי דין הוא תהליך שבמהלכו חייב בעל האתר להשקיע משאבים ניכרים בשיפור ה – Core Web Vitals – אותם מדדים אשר מצביעים על איכות האינטראקציה שמייצרים הגולשים עם האתר בהיבטים של משך הטעינה, האינטראקטיביות של הגולש עם מי מרכיבי האתר וכן מידת היציבות של התצוגה.

התאמת אתר למובייל

התאמה למובייל

מחקרים מצביעים בבירור על היפוך המגמה בשנים האחרונות: רוב החיפושים של גולשים מתבצעים באמצעות מכשירי מובייל, גם כאלו אשר יש בכוונתם לבצע אינטראקציה מאוחרת יותר באמצעות מחשב נייד.

מאחר שכך הם פני הדברים, גם בעת קידום אתרים לעורכי דין השקעה בהתאמת האתר למובייל היא בגדר חובה.

אולם, חשוב להבין כי התאמה למובייל אינה מסתכמת ברכישת תבנית רספונסיבית לאתר, או בפיתוח גרסה נפרדת למובייל.

התאמת האתר למובייל מצריכה תכנון וחשיבה על מגוון רחב של אספקטים

אופן התצוגה של אובייקטים מורכבים כמו תמונות וטבלאות, לאורך ולרוחב המסך, השימוש בתפריטים, סננים ושדות חיפוש, היכולת לבחור במרחק המתאים ביותר של הגולש מן התצוגה ועוד ועוד.

ביקורות גולשים

המהימנות של משרד עורך הדין היא קריטית להצלחת המשרד גם בדפי תוצאות החיפוש בגוגל.

זאת הסיבה, שחשוב יהיה שהמשרד ישקיע בטיפוח פרופיל הביקורות שלו. זה אומר לעודד לקוחות מרוצים להשאיר תגובה איכותית בפרופיל העסק, וגם להגיב ללקוחות שהביעו שביעות רצון פחותה בהרבה באמצעות השארת ביקורת שלילית על המשרד.

אזכורים

לצד הטיפול בפרופיל הקישורים הנכנסים לאתר, חשוב מאוד יהיה לנהל גם את פרופיל האזכורים על משרד עורכי הדין.

קידום משרד עורכי דין הוא תהליך שבו נדרש לוודא עקביות, רציפות ותדירות של הופעת אזכורים אודות המשרד ברחבי הרשת.

לשמירה על נתונים עקביים ומהימנים ישנה תרומה רבה לקידום אורגני של האתר ולשיפור הנוכחות שלו בדפי תוצאות החיפוש של גוגל.

ניהול מוניטין

תחום העיסוק של עורכי דין בנישות שונות הוא כר פורה לפגיעה במוניטין של המרד.

מספיקה לעיתים פסיקה אחת שקובעת כי המשרד התנהל ברשלנות כדי להאפיל על עשרו ואף מאות הצלחות אחרות.

לכן, חלק חשוב וקריטי מתהליך קידום אתר לעורכי דין הוא תהליך של ניהול מוניטין, כלומר, תהליך שבו מבטיחים כי התוצאות המוצגים לגולשים בעמוד הראשון והשני של תוצאות החיפוש, כוללות אזכורים חיוביים או נייטרליים אודות המותג, אך לא כוללות אזכורים שליליים.

בהרבה מן המקרים, הדרך לעשות זאת היא באמצעות דחיקת התוצאות האלו אל מקומות שאינם ריאליים בדפי תוצאות החיפוש.

ולסיום, הנה סרטון שמסביר קצת על עולם ניהול מוניטין באינטרנט

אתם סגורים על קישורים? דברו איתי עכשיו!

מלך הקישורים

מלך הקישורים

דניאל זריהן, מי שעומד מאחורי "מלך הקישורים" - הינו מקדם אתרים וותיק ומוערך בארץ, ועוסק ב-SEO משנת 2009. האתר מלך הקישורים מוקדש כולו לנושא שהוא אחד החשובים בעולם ה-SEO - קישורים חיצוניים.

מדריכים נוספים שלא כדאי לפספס

SEO לחנות חיות

קידום אתרים לחנות חיות

אם אתם מנהלים חנות חיות ומעוניינים לשווק אותה לקהל הלקוחות הרלוונטי לכם בערוצי הדיגיטל השונים, סביר להניח שאחד הערוצים ששקלתם להשקיע בהם

קידום אתרים ושיווק באינטרנט - כל מה שרציתם לדעת

קידום אתרים ושיווק באינטרנט

הנה עובדה מוזרה למדי: כאשר מדובר בנו, הצרכנים, אין כמעט מי מאיתנו שלא מחזיק ברשותו טלפון נייד חכם שמאפשר לנו לגלוש באתרי

מדריכים נוספים באתר

מדריכים נוספים באותו נושא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Buttonחייגו עכשיו