מומחה קידום אתרים – למה כדאי לעבוד רק מול מומחה לקידום אתרים?

ברחבי הרשת מסתובבים לא מעט מקדמים מצויינים שהתקשרות מולם תאפשר לכם לשפר באופן דרמטי את הנוכחות הדיגיטלית של האתר שלכם במנועי החיפוש השונים.

לצד זאת, פועלים ברשת גם לא מעט חובבנים בתחום קידום האתרים, שחשוב יהיה לשקול היטב את ההתקשרות מולם.

בפוסט הזה אני רוצה להסביר למה כדאי יהיה לכם לעבוד רק מול מומחה לקידום אתרים ומדוע יצירת קשר עם מומחים לקידום אתרים יכולה לסייע לכם להבטיח כי תוצאות תהליך הקידום תהיינה משביעות רצון.

אם כך, בואו נתחיל:

למה כדאי לעבוד רק מול מומחה לקידום אתרים?
מומחה SEO – למה כדאי לעבוד רק מול מומחה לקידום אתרים?

למה כדאי לכם לעבוד רק עם מומחים לקידום אתרים?

יש חמש סיבות שלדעתי כדאי יהיה לכם לקחת בחשבון לפני ההתקשרות מול מקדם אתרים, בגללן כדאי שההתקשרות הזאת תתבצע מול מומחה קידום אתרים.

סיבה מספר 1: קידום לא נכון יכול לגרום נזק בלתי הפיך לאתר

בניגוד למקצוועות אחרים, שבהם התקשרות מול חובבן יכולה במקרה הגרוע לפגוע בחווית השירות, הרי שהתקשרות מול מקדם שאינו מומחה לקידום אתרים עלולה לייצר נזק של ממש לפרויקט.

מקדם שבונה קישורים בצורה לא נכונה, שלא שם לב להגדרות שונות שקשורות באינדוקס עמודים באתר לאחר סיום הפיתוח שלו, מקדם שמתעלם מאזהרות בתחום אבטחת המידע והסייבר, מקדם שפועל על מנת להטמיע תוכן כפול או עושה שימוש בטכניקות כמו קלוקינג כחלק מתהליך הקידום – עלול לייצר מצב שבו לא רק שהאתר לא יקודם, אלא אפילו יענש על ידי גוגל או מנועי חיפוש אחרים, לתקופה ממושכת או למציתות.

זאת הסיבה, שחשוב מאוד יהיה לפנות למומחה קידום אתרים בעת הבחירה באיש מקצוע שילווה אתכם בקידום האתר.

סיבה מספר 2: אתם רוצים למקסם את תוצאות הקידום עבור התקציב שלכם

יש דרכים שונות ומגוונות לקדם אתר אינטרנט במנוע החיפוש של גוגל, ולא ניתן להצביע על דרך אחת ודאית שתצליח אל מול כלל האפשרויות האחרות.

אלא שהניסיון שצבר מקדם האתרים מולו תתקשרו יוכל לסייע לו להבין מה דרוש בנישה הספציפית שבה אתם פועלים מול סביבת התחרות, על מנת לקדם את האתר במהירות האפשרית.

בסופו של יום, אתם רוצים לקבל את התמורה הגדולה ביותר עבור תקציב נתון שתוכלו להעמיד לרשות פרויקט הקידום, ופניה למומחים לקידום אתרים תוכל להגדיל את הסיכוי שכך אכן יקרה.

סיבה מספר 3: תחום קידום האתרים הוא תחום דינמי ומתפתח

אין ספק שאחד התחומים החמים שבהם מתבצעים שינויים כל העת במרחב הדיגיטלי ובסביבת התחרות הוא תחום קידום האתרים.

בשנים האחרונות השתנו כמה וכמה פעמים תפיסות עבודה מקובלות, גוגל שינתה את הדרך בה היא בוחרת לדרג ולהציג תוצאות חיפוש במנוע החיפוש שלה, וגם שיטות העבודה השונות בתחום השתנו ללא היכר.

המיקודים החדשים של המקדמים, שינוי התפיסה לקידום אתרי אינטרנט והשירותים החדשים שמוצעים בתחום – מגבירים את החשיבות של שימוש במומחה לקידום אתרים – שיוכל לסייע לכם לנווט בסבך השינויים התכופים האלו.

סיבה מספר 4: למומחים יש גישה לנכסים ולהזדמנויות שונות בתחום בניית הקישורים

סיבה נוספת שבגללה תירצו, קרוב לודאי, לעבוד מול מומחים לקידום אתרים היא היכולת לקבל גישה לנכסים דיגיטליים שמהם ניתן להוציא קישורים, למבצעים חמים בתחום, לכנסים שבהם תוכלו לפגוש בעלי מקצוע משלימים לתחום העיסוק שלכם ועוד.

אם לקצר זאת למשפט אחד, הרי שמקדם אתרים מומחה הוא מקדם אתרים שיסייע לכם לא רק לקבל שירותים, אלא גם ליצור קשרים מתאימים בנישה, אותם תוכלו לרתום לטובת פרויקט הקידום בשלבים מאוחרים יותר שלו.

סיבה מספר 5: למומחים יש קשרים עם מקדמים אחרים

מלבד הזדמנויות, נכסים וקשרים, מקדמי אתרים משתפים הרבה פעמים פעולה עם מקדמי אתרים אחרים.

בצורה כזאת, הם יכולים לייצר רווח כפול גם עבור קהל הלקוחות שלהם. ההפריה ההדדית, שיתופי הפעולה בהיבט של משאבים ונכסים, וגם הקשר השוטף והישיר, כל אלה יכולים רק להיטיב עם פרויקט הקידום.

איך בוחרים מומחה

מה כדאי לשאול מומחה לקידום אתרים טרם ההתקשרות?

אם השתכנעתם שכדאי יהיה לכם לפנות למומחה לקידום אתרים על מנת לממש את היעד האסטרטגי של קידום האתר, לא פחות חשוב יהיה שתבינו שהמקדם מתאימים לצרכים של בית העסק שלכם.

לשם כך, כדאי יהיה מאוד שתבררו מולו מידע, לכל הפחות בנושאים הבאים:

הסבר על הניסיון שצבר

בתחום קידום האתרים יש, פעמים רבות, הבדלים גדולים בין התיאוריה לפרקטיקה. לניסיון שצבר מקדם האתרים בפעילות קידום באופן כללי ישנה חשיבות רבה.

אולם לניסיון שצבר המקדם בתחום הספיציפי שבו אתם מעוניינים לקדם אתר ישנה חשיבות גדולה בהרבה.

✔️ האם אכן ניתן לקדם אתר בנישה מסויימת?
✔️ מהי רמת התחרות בתחום?
✔️ עד כמה חזקים השחקנים המרכזיים בנישה הזאת?
✔️ כמה קל יהיה לעקוף אותם עבור חיפושי גולשים של הביטויים המרכזיים?

ישנם תחומים שהם, איך נקרא לזה בעדינות, מועדים לפורענות.

ככאלה, קשה עד בלתי אפשרי יהיה לקדם בהם אתר גם אם יעמוד לרשות המקדם תקציב כמעט בלתי מוגבל.

יתרה מכך, בתחומים אחרים כל תהליך הקידום יהיה תלוי במידת שיתוף הפעולה של הלקוח, שבמקרים רבים מחזיק ידע ייחודי ונישתי, שלא ניתן להשיג בדרך אחרת, תוך שימוש באמצעים סבירים.

לכן, כדאי ואף חשוב לשאול מקדם אתרים כמה אתרים קידם עד היום בפועל, ובאילו תחומים, וכן באופן ספציפי, האם קידם אתרים בנישה הספציפית שאתם מעוניינים לפעול בה.

דוגמאות לאתרים שקידם

אין כמו מראה עיניים. מומחה קידום אתרים אמור להצליח ולספק לכם רשימה של אתרים שקידם, יחד עם ביטויי המפתח המאתגרים שעבורם האתרים האלו מדורגים היטב במנוע החיפוש.

עברו על הרשימה הזאת של האתרים, נסו להבין עד כמה התחומים המדוברים אכן מאתגרים מבחינת קידום, עד כמה ביטויי המפתח הם אכן פופולריים ותחרותיים, ועשו את השיקולים שלכם בכל הקשור להתקשרות מול המקדם הזה.

ממליצים שמוכנים להעיד על העבודה איתו

אם אתם מבקשים להתקשר מול מומחה לקידום אתרים, חלק מן הבדיקות שתצטרכו לבצע עוד לפני שאתם מתקשרים מולו, קשורות ברשימת הממליצים שסיפק לכם.

נסו ליצור קשר עם אותם ממליצים וראשית להבין עד כמ הם אכן היו לקוחות של אותו מקדם.

שאלו אותם מה עבד היטב בתהליך הקידום וממה היו מרוצים פחות.

נסו להבין באמצעותם כיצד יראה תהליך הקידום מול מומחה קידום האתרים הזה, ועד כמה הם שבעי רצון מן ההתקשרות מולו.

עד כמה הוא פנוי להוביל פרויקט קידום נוסף

לפעמים המקדם שמולו אתם מעוניינים לעבוד הוא מקצועי, שירותי ויש לו ניסיון רב וקשרים ענפים בתחום הספציפי, אולם אין לו פנאי לקבל פרויקט נוסף.

במקרים כאלו, לא מעט פעמים, יבחר המקדם דווקא לבצע מיקור חוץ של העבודה, מה שבסבירות גבוהה יכול לפגוע באיכות שלה.

לכן, אחת הבדיקות החשובות שתוכלו לבצע טרם ההתקשרות היא להבין עד כמה פנוי המקדם לקחת על עצמו פרויקט קידום נוסף כזה.

הכשרות והסמכות שלקח בהן חלק

תחום קידום האתרים, כפי שציינתי קודם לכן, הוא תחום דינמיו ומתפתח, וכל הזמן חווה שינויים, הן בהרגלי הצריכה של המשתמשים, הן בפעילות המתחרים, והן בפרסום עדכונים חדשות לבקרים של אופן הפעולה של מנועי החיפוש.

לשם כך, דרוש יישום של תוכנית הכשרה מקיפה על מנת להצליח ולעקוב אחר המגמות המתהוות.

כאשר אתם מתקשרים מול מומחים לקידום אתרים, ודאו כי יש ברשותם ההסמכה המתאימה, ושהם נוהגים להשתתף בכנסים ובפעילויות העשרה בתחום שתשמרנה אותם בחזית העשיה והידע בתחום.

אתם סגורים על קישורים? דברו איתי עכשיו!

מלך הקישורים

מלך הקישורים

דניאל זריהן, מי שעומד מאחורי "מלך הקישורים" - הינו מקדם אתרים וותיק ומוערך בארץ, ועוסק ב-SEO משנת 2009. האתר מלך הקישורים מוקדש כולו לנושא שהוא אחד החשובים בעולם ה-SEO - קישורים חיצוניים.

מדריכים נוספים שלא כדאי לפספס

קידום אתרי אופנה

קידום אתרי אופנה

בא לכם שיותר אנשים ימצאו את מותג האופנה שלכם באינטרנט אבל אין לכם מושג מאיפה להתחיל?   אם כן, קידום אתרים אורגני (SEO)

קידום אתרי שופיפיי

קידום אתרי שופיפיי

לקחתם את הזמן לעצב ולהקים חנות שופיפיי לתפארת – אבל למרבה הצער, היא עדיין לא מושכת לקוחות בכוחות עצמה. מפה לשם אתם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Buttonחייגו עכשיו