

מחקר קישורים: איך מבצעים בדיקת קישורים כמו שצריך?
מחקר קישורים הוא מרכיב בסיסי בכל פרויקט קידום אתרים. כדי לדעת מה מצב האתר שאתם פועלים כדי לקדם, כמה תידרשו להשקיע בבניית פרופיל קישורים איכותי,
מחקר קישורים הוא מרכיב בסיסי בכל פרויקט קידום אתרים. כדי לדעת מה מצב האתר שאתם פועלים כדי לקדם, כמה תידרשו להשקיע בבניית פרופיל קישורים איכותי,
שיווק הוא חלק בלתי נפרד מסדר היום של רוב רובם של העסקים. כדי להזרים תנועה ערה של מתעניינים לעסק ולהצליח להפוך חלק מהם ללקוחות משלמים,
מקדמי אתרים בכל העולם יודעים שרכישת קישורים היו ועדיין מהווים פקטור חשוב בקידום אורגני של אתרים במנועי החיפוש השונים. עם זאת, למרות החשיבות הרבה שלהם,
מי שעוסק באופן שוטף בקידום אורגני של אתרים יודע, שלקישורים יש תפקיד חשוב בכל הקשור לקידום האתר. כאשר אתרים וקישורים חיצוניים מפנים מתוך עמודי האתר
כל עסק שמעוניין לשפר את הנוכחות האינטרנטית שלו יודע שיצירת תוכן היא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להשגת המטרה הזאת. תוכן ערכי, בעל ערך מוסף, שמסייע
קידום אתרים אורגני הוא תהליך שבנוי ביסודו על מספר מרכיבים עיקריים: תוכן, אופטימיזציה, היבטים טכניים, חווית משתמש וכמובן, פרופיל הקישורים החיצוניים המפנים אל האתר שלכם.
עד שלא יודיעו לנו אחרת, הנושא של פרופיל קישורים חיצוניים ימשיך להיות פקטור מרכזי בכל תהליך קידום אורגני של אתרים. השאלה המרכזית בשנים האחרונות הפכה
שנת 2012 הייתה שנה מכוננת בתחום קידום האתרים האורגני עדכון פינגווין ששחררה גוגל שינה את כללי המשחק בעולם ה – SEO. אחד הנושאים המשמעותיים שבהם
כאשר מדובר על קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש, קישורים הם עדיין אחד הפקטורים המשמעותיים ביותר. רבים מבעלי האתרים מבינים זאת, ולכן נפנים לבנות קישורים נכנסים
לא מופרך יהיה לומר, שקישורים הינם פקטור משמעותי ביותר בכל תהליך של קידום אורגני, וכפי שהדברים נראים כעת, הם ישארו פקטור מרכזי ומשמעותי גם בשנים
כל מי שמעוניין לקדם את האתר שלו בצורה אורגנית במנועי החיפוש השונים יודע שקישורים הם עדיין פקטור מרכזי בדירוג של עמודי האתר עבור שאילתות של
רבים ממקדמי האתרים נוטים להשקיע משאבים רבים בבניית פרופיל הקישורים החיצוניים המפנים לאתר. הם מסתובבים בקבוצות החלפות קישורים, רוכשים עבור הלקוח קישורים ממגזינים ופורטלים שונים,
כל מי שעוסק בקידום אתרים אורגני באופן שוטף, יודע שקישורים היו, ועודם, פקטור מרכזי וחשוב בקידום עמודי האתר בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים.