מה זה קידום אתרים ולמה זה אחד הערוצים החזקים ביותר לשיווק?
בתקופה שבה עסקים רבים עוברים לשווק בדיגיטל, הסוגיה העיקרית שמעסיקה אותם היא מהו הערוץ האפקטיבי ביותר שיוכל לסייע להם להניע תנועה של גולשים לאתר האינטרנט
בתקופה שבה עסקים רבים עוברים לשווק בדיגיטל, הסוגיה העיקרית שמעסיקה אותם היא מהו הערוץ האפקטיבי ביותר שיוכל לסייע להם להניע תנועה של גולשים לאתר האינטרנט
בעולם השיווק הדיגיטלי, קיים מגוון גדול של ערוצי שיווק שמאפשרים לבעלי עסקים וחברות להגיע אל קהל היעד שלהם במקום שבו הוא נמצא, פעיל, ומחפש אחר
אם יש משהו אחד שמפריע באמת בכל הסיפור הזה של התקשרות מול מקדם אתרים, הוא כמות החאפרים שנכנסו לתחום קידום אתרים בשנים האחרונות 😠 כשיש
היום אני רוצה לעסוק בנושא שמטריד לא מעט מבעלי האתרים איתם יוצא לי להיות בקשר. כולם מבינים שקישורים הם מרכיב חשוב לבניה של טראפיק אורגני
כל מקדם אתרים מבין עד כמה חשוב פרופיל קישורים נכנסים איכותי לצורך קידום אורגני של אתר במנועי החיפוש. אולם חלק לא מבוטל ממקדמי האתרים אינו
קישורים הינם חלק בלתי נפרד מכל תהליך של קידום אורגני של אתרים. בניה של פרופיל קישורים איכותי היא משימה שדורשת זמן, מיומנות, סבלנות וגם יכולת
קידום אתרים אורגני הוא תהליך ממושך, שכידוע נסמך על מספר רגליים: תוכן, אופטימיזציה, היבטים טכניים של האתר, חווית משתמש וקישורים. כאשר צוללים פנימה אל תוך
לא אחת יכול מי שמתעניין בתחום הזה של קידום אורגני של אתרים, להיקלע לזירת ויכוח דיגיטלית סוערת: האם הקישורים הם כאן כדי להישאר? יש כאלו
חלק בלתי נפרד מכמעט כל פרויקט קידום אורגני של אתרים הוא ביצוע מחקר קישורים ויצירת תוכנית עבודה להשלמת הפערים שנוצרו במשך הזמן בפרופיל הקישורים של
בתוך ים המושגים הקשורים בקידום אורגני של אתרים המושג "אנקור טקסט" או בעברית "טקסט עוגן" הוא אחד המושגים בעלי החשיבות הגדולה ביותר. כדי להבין משהו
קידום אתרים אורגני במנועי החיפוש השונים (במיוחד לעסק קטן), כך יודע כל מקדם אתרים, בנוי על מספר רגליים: ✔️ תוכן ✔️ אופטימיזציה ✔️ חווית משתמש
אחד הפקטורים שעדיין משפיעים בצורה משמעותית ביותר על היכולת של אתר אינטרנט להתקדם בצורה אורגנית בדפי תוצאות החיפוש, הוא איכות פרופיל הקישורים הנכנסים לאתר. עם
כמעט כל עסק שבוחר לקדם את האתר שלו בצורה אורגנית, מגיע בסופו של דבר למסקנה שבניית פרופיל קישורים איכותי היא חלק בלתי נפרד מתהליך הקידום.
כיום כל אחד רוצה שיהיה לו אתר מעוצב ומגניב משלו. עצם זה שכל החיים שלנו עברו לדיגיטל בשנים האחרונות, כולם יכולים להיות מעודכנים בכל דבר
תהליך קידום אתרים אורגני הוא תהליך שבו מקדם אתרים פועל לשיפור הנראות של עמודי אתר מסוים בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים. אחת הסיבות
אין כמעט מקדם אתרים שמכבד את עצמו שלא עסק, בין כלל יתר הפעולות לקידום אתרי הלקוחות שלו, גם בבניה של פרופיל קישורים לאתר. ועדיין, עם
מחקר קישורים הוא מרכיב בסיסי בכל פרויקט קידום אתרים. כדי לדעת מה מצב האתר שאתם פועלים כדי לקדם, כמה תידרשו להשקיע בבניית פרופיל קישורים איכותי,
שיווק הוא חלק בלתי נפרד מסדר היום של רוב רובם של העסקים. כדי להזרים תנועה ערה של מתעניינים לעסק ולהצליח להפוך חלק מהם ללקוחות משלמים,
מקדמי אתרים בכל העולם יודעים שרכישת קישורים היו ועדיין מהווים פקטור חשוב בקידום אורגני של אתרים במנועי החיפוש השונים. עם זאת, למרות החשיבות הרבה שלהם,
כל עסק שמעוניין לשפר את הנוכחות האינטרנטית שלו יודע שיצירת תוכן היא אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להשגת המטרה הזאת. תוכן ערכי, בעל ערך מוסף, שמסייע
התהליך של קניית קישורים כדי לקדם את האתר הוא התהליך של השגת קישורים חיצוניים לאתר, בתשלום – על מנת לסייע לו להתקדם בגוגל בתוצאות האורגניות.
עד שלא יודיעו לנו אחרת, הנושא הזה של פרופיל קישורים חיצוניים עוד ימשיך להיות פקטור מרכזי בכל תהליך קידום אורגני של אתרים. השאלה המרכזית שעלתה
שנת 2012 הייתה שנה מכוננת בתחום קידום האתרים האורגני עדכון פינגווין ששחררה גוגל שינה את כללי המשחק בעולם ה – SEO. אחד הנושאים המשמעותיים שבהם
כאשר מדובר על קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש, קישורים כפעולה לקידום הם עדיין אחד הפקטורים המשמעותיים ביותר. רבים מבעלי האתרים מבינים זאת, ולכן נפנים לבנות
לא מופרך יהיה לומר, שקישורים הינם פקטור משמעותי ביותר בכל תהליך של קידום אורגני, וכפי שהדברים נראים כעת, הם ישארו פקטור מרכזי ומשמעותי גם בשנים
כל מי שמעוניין לקדם את האתר שלו בצורה אורגנית במנועי החיפוש השונים יודע שקישורים הם עדיין פקטור מרכזי בדירוג של עמודי האתר עבור שאילתות של
רבים ממקדמי האתרים נוטים להשקיע משאבים רבים בבניית פרופיל הקישורים החיצוניים המפנים לאתר. הם מסתובבים בקבוצות החלפות קישורים, רוכשים עבור הלקוח קישורים ממגזינים ופורטלים שונים,
כל מי שעוסק בקידום אתרים אורגני באופן שוטף, יודע שקישורים היו, ועודם, פקטור מרכזי וחשוב בקידום עמודי האתר בדפי תוצאות החיפוש של מנועי החיפוש המובילים.