קידום אתרי מג'נטו

מג'נטו היא פלטפורמת המסחר האלקטרוני הפופולרית ביותר עם קוד פתוח ברחבי העולם, ואין ספק שהיא בחירה מועדפת עבור אנשים רבים הודות לתכונות החדשניות והנרחבות שהיא מספקת. אז אם אתם יזמים המעוניינים לבנות חנות אונליין ממירה Magento היא ללא ספק הפלטפורמה המושלמת לכך. יחד עם זאת, רבים חוששים להיכנס לפלטפורמה הזו בגלל כל מיני שמועות שווא שקשה לקדם חנויות כאלה בגוגל. במאמר הבא אנחנו הולכים לשתף אותכם עם טיפים מנצחים שיובילו אותכם לראש המצעד בגוגל. בואו נתחיל 😊 

 

לפני שנצלול לעומק, מה זה מג'נטו?

מג'נטו זו פלטפורמה חינמית למסחר אלקטרוני בקוד בטוח שמעניקה לסוחרים שליטה מלאה וגמישות על העיצוב, התוכן והפונקציונאליות של החנויות המקוונות שלהם. היא נחשבת לפלטפורמה נוחה, קלה שמתאימה גם לאנשים שמגיעים בלי רקע בתחום הטכני. בנוסף, אם תצטרכו עזרה או תמיכה טכנית, Magento זמינים תמיד להעניק לכם תמיכה ועצות. כמעט כמו וורדפרס, מג'נטו היא אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הידידותיות ביותר למנועי חיפוש ומציעה ממשק שידידותי לנייד. פלטפורמת המסחר האלקטרוני של מג'נטו עמוסה בתוספים שונים הניתנים לשילוב בקלות כדי למלא את דרישות העסק בהתאם לצרכים.

 

8 טיפים לקידום אתרים במג'נטו 

אחד החששות של משתמשי Magento רבים זה בכל הנוגע ל SEO. למרות שמג'נטו כבר מותאמת מאוד לקידום אתרים כשהיא מותקנת (בהשוואה לעבר שהיו הרבה בעיות) יש עדיין הרבה דברים שאפשר לשפר. יש לנו כמה טיפים לחלוק איתכם בכל הנוגע לקידום אתרים אלה שיפתרו כמה מהבעיות הטכניות שם. בואו נצא לדרך: 

#1 בעיית תוכן כפול בדפים רבים

תוכן כפול זה אחת מבעיות ה- SEO הנפוצות ביותר המשפיעות על אלפי בעלי החנויות של Magento. כדי להיפטר מתוכן כפול אנו יכולים להשתמש בתג קנוני עבור החנויות >> תצורה >> קטלוג >> קטלוג >> בצד ימין תגללו מטה לאופטימיזציה למנועי חיפוש והגדירו את Canonical LINK Meta Tags עבור קטגוריות ומוצרים ל- Yes.

תוכן כפול מג'נטו, מתרחש בגלל הדברים הבאים:

  • סינון מוצרים
  • מיון מוצרים
  • דִפּוּף
  • אותו מוצר בקטגוריות שונות
  • וריאציה של אותו מוצר

 

#2 מפת אתר HTML לא מותאמת

Magento אינה תומכת ביצירה אוטומטית של מפת אתר HTML כברירת מחדל. לכן, עלינו ליישם חלק מהתוספים שיכולים לפתור את בעיית מפת האתר של HTML.

מאפיינים מרכזיים בשימוש ב- Sitemap HTML עבור Magento 2:

הוא יוצר אוטומטית מפת אתר HTML למשתמשים ומנועי חיפוש וכולל קישורים לקטגוריות, מוצרים, דפי CMS ותצוגות חנות של Magento 2.

  • שימו לב, אתם יכולים להתאים אישית את סדר הרישום לפי הפסיקין.
  • הוסף בקלות קישורים חיצוניים בקובץ מפת האתר שלכם.
  • מפת האתר שלכם תעודכן אוטומטית כאשר יהיו שינויים בחנות שלכם.

 

#3 הגדר מפת אתר XML במג'נטו 

מפת אתר XML היא קובץ המכיל את כל דפי האתר. Magento 2 מצויד במפת אתר XML טובה יותר. כדי לאפשר את מפת האתר של XML היכנסו לתפריט הראשי וניווט אל חנויות >> הגדרות >> תצורה >> קטלוג >> מפת אתר XML.

בתפריט הנפתח כוונו את ההגדרות עבור Category Options, Product Options ו CMS Pages Options בהתאם לצרכים שלכם. עכשיו פתחו את  Generation Settings ובחרו את הדברים הבאים: 

Enabled: כן

זמן התחלה: הכניסו זמן אחרי 00:00 (אל תבחרו בדיוק 00:00)

Frequency (תדירות): בחרו יומי.

Error Email Recipient: אתם יכולים להשאיר את זה ריק.

Error Email Sender: תוכלו להשאיר זאת ב Use System Value’

Error Email Template: תוכלו להשאיר את זה ב Use System Value

 

#4 תעשו אופטימיזציה לתמונות מוצר 

אחד הטיפים המובילים שלנו בכל הנוגע לקידום חנות מג'נטו זה לא לשכוח לעשות אופטימיזציה לתמונות של המוצרים שלכם. מה זה אומר? בגלל שמנועי החיפוש לא יכולים לקרוא תמונות – אתם צריכים לוודא שיש תגי ALT שמתארים את התמונות היטב. שימו לב שאתם משתמשים גם במילות המפתח הרלוונטיות כדי לתת בוסט קטן למוצרים שלכם. 

בנוסף, הנה עוד כמה נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון בעת ​​יצירת תגי alt עבור תמונות:

  • השתמשו תמיד בתיאור המדויק ביותר לתמונה ואל תנסו לדחוף מילות מפתח בכוח. זאת אומרת, אין בעיה להשתמש במילות מפתח כל עוד אתם עושים את זה עם טאקט. 
  • תנו לתמונות שלך שמות קבצים אינפורמטיביים. לדוגמה, סוכןמשכנתאותמדברעםלקוחJPG  זה שם הרבה יותר אינפורמטיבי מאשר IMG00023.JPG
  • תגי Alt צריכים להיות קצרים, ברורים ועניינים.
  • כדי לייעל את תמונות המוצר שלכם במג'נטו, התחברו לאדמין >> מוצרים >> קטלוג >> במוצרים הניתנים להגדרה לחצו פעמיים על התמונה הממוזערת >> עברו לדף הפירוט >> תגללו מטה לתמונות וסרטונים >> לחצו פעמיים על התמונות >> הוסיפו טקסט חלופי בשדה. 

#5 שפרו ביצועים ומהירות באתר

מהירות טעינת דפים היא קריטית ויכולה להשפיע על דירוג האתר שלכם וזה אחד מגורמי הדירוג המובילים בגוגל. אם האתר שלכם נטען במהירות, המשתמש יאהב לגשת אליו ומנועי החיפוש יכולים לתגמל אותכם על כך. ישנן מספר דרכים להגדיל את מהירות העמוד של חנות המג'נטו שלכם, תעקבו אחר הטיפים הבאים: 

  • הפעילו את כל תכונות המטמון (מערכת >> ניהול מטמון) ומטמון Magento Flush
  • סמנו קטגוריות  Flat Categories (חנות >> קטלוג >> קטלוג >> תגללו למטה כדי להשתמש ב Flat Categories>> הגדירו כן >> תשמרו תצורה)
  • מיזוג קבצי JavaScript ו- CSS  יוכל להקטין את זמן הטעינה ויגדיל את מהירות הדף. כדי לעשות את זה עקבו אחר השלבים הבאים: חנות >> תצורה >> מתקדם >> מפתח >> בצד ימין.

הגדרות JavaScript:

מיזוג קבצי JavaScript: כן

אפשור קיבוץ JavaScript: כן

צמצום קבצי JavaScript: כן

הגדרות CSS:

מיזוג קבצי CSS: כן

צמצום קבצי CSS: כן

 

#6 תשנו קובץ Robots.txt

הקובץ Robots.txt מורה לרובוטים במנועי החיפוש אילו דפים באתר לסרוק ואילו דפים לא לסרוק. כדי למצוא את קובץ robots.txt שלכם, כל שעליכם לעשות הוא להזין את כתובת האתר בדפדפן שלכם ולאחר מכן להוסיף /robots.txt לסוף. http://www.xyz.com/robots.txt

כדי לשנות את Robots.txt שלכם במג'נטו פשוט תעקבו אחר השלבים האלה: חנות >> כללי >> עיצוב >> ערכו הנחיה מותאמת אישית של קובץ robots.txt – במידת הצורך.

 

#7 בעיות עם כותרת ותיאורי מטא 

כאשר אנו מקימים חנות מג'נטו, המערכת תבחר את כותרת ותיאור המטא כברירת המחדל, לכן, עלינו לערוך אותן בכדי לייעל את ה SEO. אז קודם כל נווטו לתפריט הראשי  >> תוכן >> עיצוב >> תצורה ואז בתצוגת ברירת המחדל של חנות לחצו על "עריכה".  תגללו למטה לראש הקטע HTML וכאן תוכלו לערוך את הכותרות והתיאורים. 

 

#8 הוסיפו דף בלוג לחנות המג'נטו שלכם 

בכל הנוגע לקידום חנויות מג'נטו – אף אחד לא יכול להכחיש את כוחו של בלוג, לכן חשוב מאוד ללמוד כיצד להוסיף דף בלוג חדש באתרי מג'נטו, זה די פשוט סך הכול.  אנו יכולים להשתמש בתוסף בלוג בחינם לחנות מג'נטו – כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לחנות התוספים ולהוריד דפי בלוג עם עיצוב רספונסיבים, עם קוד פתוח שיוכלו לאפשר לכם לקדם את החנות שלכם בקלות. יש כאלה שהם בתשלום וגם בחינם, קראו ביקורות לפני הורדת התוסף. 

 

כמה מילים אחרונות, 

במאמר זה סקרנו בפניכם 8 טיפים שונים לקידום חנות מג'נטו. הקדישו זמן לבדיקה ויישום שלבים אלה כדי לשפר את הדירוג שלכם בגוגל. יש לכם עוד שאלות? מוזמנים להשאיר לנו תגובה, נדאג לענות לכם בהקדם 😊 

אתם סגורים על קישורים? דברו איתי עכשיו!

מלך הקישורים

מלך הקישורים

דניאל זריהן, מי שעומד מאחורי "מלך הקישורים" - הינו מקדם אתרים וותיק ומוערך בארץ, ועוסק ב-SEO משנת 2009. האתר מלך הקישורים מוקדש כולו לנושא שהוא אחד החשובים בעולם ה-SEO - קישורים חיצוניים.

מדריכים נוספים שלא כדאי לפספס

קידום אתרי אופנה

קידום אתרי אופנה

בא לכם שיותר אנשים ימצאו את מותג האופנה שלכם באינטרנט אבל אין לכם מושג מאיפה להתחיל?   אם כן, קידום אתרים אורגני (SEO)

קידום אתרי שופיפיי

קידום אתרי שופיפיי

לקחתם את הזמן לעצב ולהקים חנות שופיפיי לתפארת – אבל למרבה הצער, היא עדיין לא מושכת לקוחות בכוחות עצמה. מפה לשם אתם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Buttonחייגו עכשיו